• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stwór. Rezultatów: 74, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-jaworzyna-slaska-za-24-mln-zl-wygodniejsza-dla-podroznych-4004

Stacja Jaworzyna Śląska za 24 mln zł wygodniejsza dla podróżnych

21.11.2018

wykonano modernizację dwóch peronów, torów i przejścia podziemnego. Realizacja obecnego zamówienia stworzy harmonijną całość kompleksu stacji, z zachowaniem jej historycznego charakteru. Wykonawcą zdania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

otwartych. Realizacja tych zadań, o wartości od kilkunastu do kilkudziesięciu milionów złotych, stworzy mniejszym firmom na rynku, posiadającym odpowiednie doświadczenie i zasoby, szansę na realizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bajpas-kartuski-bedzie-kolejowe-polaczenie-kaszub-z-trojmiastem-podczas-modernizacji-linii-maksymilianowo-koscierzyna-gdynia-nr-201-4326

„Bajpas kartuski” – będzie kolejowe połączenie Kaszub z Trójmiastem podczas modernizacji linii Maksymilianowo – Kościerzyna – Gdynia nr 201

13.08.2019

gdzie obecnie prowadzony jest wyłącznie ruch pociągów towarowych. Powrót pociągów pasażerskich stworzy nowe możliwości komunikacji kolejowej dla powiatu kartuskiego. Na stacjach w Gdańsku Kokoszkach,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-2-oferty-na-prace-przygotowawcze-3632

„Podłęże – Piekiełko”. 2 oferty na prace przygotowawcze

20.02.2018

Sącz, poniżej 1 h. Inwestycja znacząco wpłynie także na transport towarów koleją. Rozbudowana sieć stworzy korzystne warunki dla przewozów między południem a północą Europy na osi Bałtyk – Bałkany – Morze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-wadowice-andrychow-z-unijnym-dofinansowaniem-104-mln-zl-5146

Rewitalizacja trasy Wadowice – Andrychów z unijnym dofinansowaniem 104 mln zł

12.11.2020

o również budowę mijanki w Barwałdzie Średnim. Takie rozwiązanie zwiększy przepustowość linii i stworzy warunki dla uruchamiania dodatkowych pociągów. Dwa nowe perony ułatwią dostęp do kolei. – Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podkarpackie-100-mln-zl-na-elektryfikacje-trasy-ocice-rzeszow-3630

Podkarpackie. 100 mln zł na elektryfikację trasy Ocice – Rzeszów

19.02.2018

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na elektryfikację linii nr 71, szacowany na około 57 mln zł. Jednocześnie podpisano 5 umów przyłączeniowych których łączna wartość według kosztorysu w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-mld-zlotych-na-lepsze-podroze-koleja-na-podkarpaciu-3217

1,5 mld złotych na lepsze podróże koleją na Podkarpaciu

28.10.2016

Jasło – Nowy Zagórz, oraz na linii E30 z Krakowa do Rzeszowa. Zmodernizowana stacja w Rzeszowie stworzy komfortowe warunki obsługi w stolicy województwa. Dzięki inwestycjom w ramach Magistrali Wschodniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-mld-zl-na-zmiany-kolei-na-podkarpaciu-3064

1,2 mld zł na zmiany kolei na Podkarpaciu

06.05.2016

realizację przewidziano na lata 2017 - 2020. Nowe możliwości dla przewozów regionalnych i dalekobieżnych stworzy elektryfikacja linii 71 na całym 67 km odcinku Rzeszów – Ocice, której zakończenie planowane jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-kolejowa-jedlicze-szebnie-ulatwi-podroze-w-bieszczady-8890

Łącznica kolejowa Jedlicze - Szebnie ułatwi podróże w Bieszczady

13.10.2023

województwa będzie atrakcyjniejszy i wyniesie około 80 minut w ruchu regionalnym. Nowa łącznica stworzy możliwość wprowadzenia lepszej oferty przez organizatorów przewozów pasażerskich. Efektem inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mniej-klopotow-w-podrozy-pantografy-pociagow-pod-kontrola-4303

Mniej kłopotów w podróży - pantografy pociągów pod kontrolą

23.07.2019

prądu). Laserowe czujniki , czyli zintegrowany system DSAP (Detekcja Stanów Awarii Pantografów), stworzy model 3D pantografu i automatycznie zlokalizuje każde uszkodzenie. Wymiana lub wyłączenie lokomotywy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 74.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook