Wyniki wyszukiwania
kolejowego oraz drogowego. Konstrukcja wiaduktu przy ulicy Kolumba została wzmocniona. Stalowe powierzchnie zostały wyczyszczone. Obiekt został zabezpieczony przed korozją oraz pomalowany. Zamontowano nowe
PRZECZYTAJblisko 300 ton, której zadaniem jest poprawienie m.in. geometrii szyn. Maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyny, a następnie - w celu nadania jej wymaganego przekroju, profilu oraz usunięcia ewentualnych
PRZECZYTAJbędzie miał 200 000 m3. To tyle, co objętość 230 tirów. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, to 5 boisk piłki nożnej. Ciężar prętów zbrojeniowych do budowy stacji wyniesie 14 000
PRZECZYTAJdo szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To maszyna, która „bada” ultradźwiękami powierzchnie szyn, a następnie szlifuje z dokładnością poniżej milimetra. Takie działania zwiększą komfort
PRZECZYTAJprecyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm łączony na powierzchni. Czoło TBM na dnie komory startowej ma elastyczne połączenie z tzw. ogonem tarczy na powierzchni. Dzięki takiemu rozwiązaniu dostarczane będzie [...] bentonit, woda. Transport urobku na powierzchnię zapewnią specjalne taśmociągi. Wraz z postępem prac, kolejne segmenty tzw. bramownice pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu, łączone [...] go kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem się tarczy powstaje przestrzeń, w której układane są kolejne pierścienie
PRZECZYTAJod strony budynku dworca i w rejonie ulicy Karolewskiej. Oczyszczane i zabezpieczane są dolne powierzchnie obiektu. Odnawiane są mury oporowe wiaduktu. Prace na stacji wykonywane są przy utrzymaniu ruchu
PRZECZYTAJdrążenia składniki tj. polimery, bentonit, woda. Wraz z postępem prac, elementy pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu i wprowadzane sukcesywnie do tunelu. Budowa podziemnego połączenia
PRZECZYTAJPLK przygotowane na zimowe przejazdy
03.12.2020
linii mają zapewnić w zimie bezpieczne i sprawne podróże oraz przewozy towarowe. Ponad 5 mln m2 powierzchni jest na sieci kolejowej do zimowego utrzymania. To obszar 700 boisk piłki nożnej - peronów, przejść
PRZECZYTAJTen element przez kilka tygodni był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm składany i spawany na powierzchni. Końcowym etapem montażu maszyny będzie połączenie tzw. ogona tarczy z obudową TBM. Gdy czoło maszyny [...] drążenia składniki tj. polimery, bentonit, woda. Wraz z postępem prac, elementy pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu i wprowadzane sukcesywnie do tunelu. Tarcza maszyny TBM po zmontowaniu
PRZECZYTAJ