Wyniki wyszukiwania
również optymalnie wykorzystać warunki, jakie stworzył projekt – otwarcie ponad 21 tys. m2 nowej powierzchni pod estakadami, w miejscu dawnych nasypów. - Wykorzystujemy możliwości jakie dają inwestycje PKP
PRZECZYTAJTen element przez kilka tygodni był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm składany i spawany na powierzchni. Końcowym etapem montażu maszyny będzie połączenie tzw. ogona tarczy z obudową TBM. Gdy czoło maszyny [...] drążenia składniki tj. polimery, bentonit, woda. Wraz z postępem prac, elementy pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu i wprowadzane sukcesywnie do tunelu. Tarcza maszyny TBM po zmontowaniu
PRZECZYTAJPLK przygotowane na zimowe przejazdy
03.12.2020
linii mają zapewnić w zimie bezpieczne i sprawne podróże oraz przewozy towarowe. Ponad 5 mln m2 powierzchni jest na sieci kolejowej do zimowego utrzymania. To obszar 700 boisk piłki nożnej - peronów, przejść
PRZECZYTAJdrążenia składniki tj. polimery, bentonit, woda. Wraz z postępem prac, elementy pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu i wprowadzane sukcesywnie do tunelu. Budowa podziemnego połączenia
PRZECZYTAJod strony budynku dworca i w rejonie ulicy Karolewskiej. Oczyszczane i zabezpieczane są dolne powierzchnie obiektu. Odnawiane są mury oporowe wiaduktu. Prace na stacji wykonywane są przy utrzymaniu ruchu
PRZECZYTAJprecyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm łączony na powierzchni. Czoło TBM na dnie komory startowej ma elastyczne połączenie z tzw. ogonem tarczy na powierzchni. Dzięki takiemu rozwiązaniu dostarczane będzie [...] bentonit, woda. Transport urobku na powierzchnię zapewnią specjalne taśmociągi. Wraz z postępem prac, kolejne segmenty tzw. bramownice pozostawione na powierzchni będą opuszczane na dno szybu, łączone [...] go kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem się tarczy powstaje przestrzeń, w której układane są kolejne pierścienie
PRZECZYTAJdo szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To maszyna, która „bada” ultradźwiękami powierzchnie szyn, a następnie szlifuje z dokładnością poniżej milimetra. Takie działania zwiększą komfort
PRZECZYTAJbędzie miał 200 000 m3. To tyle, co objętość 230 tirów. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, to 5 boisk piłki nożnej. Ciężar prętów zbrojeniowych do budowy stacji wyniesie 14 000
PRZECZYTAJblisko 300 ton, której zadaniem jest poprawienie m.in. geometrii szyn. Maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyny, a następnie - w celu nadania jej wymaganego przekroju, profilu oraz usunięcia ewentualnych
PRZECZYTAJ