• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olawa-zachodnia-widac-perony-i-intensywne-prace-w-przejsciu-10218

Oława Zachodnia: widać perony i intensywne prace w przejściu

15.11.2024

osiedla dobry dostęp do kolei. Zasadnicze prace przy peronach zostały zakończone. Rozpoczął się kolejny etap działań przy przejściu podziemnym. Jedna z konstrukcji odciążających została zdemontowana. W jej miejscu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/naklo-nad-notecia-zyska-nowy-przystanek-10206

Nakło nad Notecią zyska nowy przystanek

15.11.2024

przejście pod torami. Aktualnie wykonawca zabezpiecza wykopy i budynki przed rozpoczęciem drugiego etapu budowy przejścia, na odcinku od ul. Dworcowej do peronu nr 2. Podróżni już korzystają z przebudowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pociagiem-z-krakowa-do-oswiecimia-10185

Wygodniej pociągiem z Krakowa do Oświęcimia

29.10.2024

nawierzchnię torów, a także poprawiliśmy ułożenie szyn. Koszt tych prac to przeszło 14 mln zł. To kolejny etap inwestycji w komfort podróży na linii kolejowej łączącej Kraków ze Skawiną i Oświęcimiem. Wcześniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-kolej-w-elku-dzieki-rail-baltica-10188

Nowoczesna kolej w Ełku dzięki Rail Baltica

29.10.2024

projektu „Prace na linii kolejowej E 75 na odcinku Białystok – Suwałki – Trakiszki (granica państwa), etap I odcinek Białystok – Ełk”. Prace dofinansowano ze środków Unii Europejskiej z instrumentu Connecting

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sterowanie-z-augustowa-usprawni-ruch-pociagow-na-linii-sokolka-suwalki-10173

Sterowanie z Augustowa usprawni ruch pociągów na linii Sokółka – Suwałki

24.10.2024

projektu „Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów - etap I” jako zadanie: „Zabudowa urządzeń zdalnego sterowania na st. Augustów i włączenie do sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-tunel-pod-torami-polaczyl-teresin-z-paprotnia-10169

Mazowsze: Tunel pod torami połączył Teresin z Paprotnią

23.10.2024

planowany w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV”. Pozostałą część sfinansuje Powiat Sochaczewski. Projekt będzie ubiegł się o dofinansowanie przez [...] Środowisko FEnIKS. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV” ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wspolpraca-na-rzecz-nowej-kladki-w-moragu-10166

Współpraca na rzecz nowej kładki w Morągu

23.10.2024

także chęć utrzymywania kładki w przyszłości. Szczegóły rozwiązań oraz wygląd zostaną określone na etapie opracowywania dokumentacji projektowej. Koszt inwestycji będzie znany po rozstrzygnięciu postępowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-i-szybsze-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-w-kierunku-kielc-10136

Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielc

18.10.2024

Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym, będzie miał 36 miesięcy na kompleksową modernizację linii kolejowej pomiędzy Skarżyskiem-Kamienną a Tumlinem. Kluczową częścią inwestyc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-i-lepszy-dostep-do-pociagow-nowy-roczny-rozklad-jazdy-2024-2025-10133

Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów - nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025

16.10.2024

Słupsk zniesiona zostanie zastępcza komunikacja autobusowa. Również dzięki zakończeniu kolejnego etapu prac na trasie Skarżysko-Kamienna – Sandomierz i zniesieniu ZKA zyskamy dobry czas przejazdu w relacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszamy-dostep-do-kolei-nowy-przystanek-sosnowiec-srodula-nabiera-ksztaltow-10130

Zwiększamy dostęp do kolei. Nowy przystanek Sosnowiec Środula nabiera kształtów

16.10.2024

przejazd pod wiaduktem na ul. Żeromskiego. Mając na uwadze komfort mieszkańców, zmiany będą wprowadzane etapami. Na czas zamknięć będą przygotowane alternatywne trasy dojazdu dla samochodów i pieszych, o których

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook