• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy KPO. Rezultatów: 95, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zwieksza-bezpieczenstwo-na-ponad-40-przejazdach-kolejowo-drogowych-1-10231

PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych

22.11.2024

cie planowane w ramach finansowania ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-kolejowy-dostep-do-baltyckich-portow-odpowiedzia-na-potrzeby-polskiej-gospodarki-10249

Coraz lepszy kolejowy dostęp do bałtyckich portów odpowiedzią na potrzeby polskiej gospodarki

02.12.2024

. Ich zakończenie planowane jest w IV kw. br. Realizacja projektu, zgodnie z założeniami programu KPO, planowana jest do czerwca 2026 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-czas-zaczac-plk-sa-zmodernizuja-linie-sucha-beskidzka-zywiec-10255

Prace czas zacząć! PLK SA zmodernizują linię Sucha Beskidzka – Żywiec

03.12.2024

Ostatniego dnia listopada ruszyły prace na linii kolejowej nr 97 Sucha Beskidzka – Żywiec. Na trasę wyruszył pociąg sieciowy przy pomocy którego demontowana jest sieć trakcyjna zaczynając od stacji Ży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-z-otwocka-do-lublina-wiecej-informacji-dla-pasazerow-10261

Na linii z Otwocka do Lublina więcej informacji dla pasażerów

03.12.2024

Na przystankach i stacjach między Otwockiem a Lublinem Głównym zamontujemy na peronach wyświetlacze informujące o bieżących przyjazdach i odjazdach pociągów, głośniki i kamery monitoringu. Dzięki zint

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-drazenia-tunelu-kolejowego-w-malopolsce-na-ostatniej-prostej-10288

Przygotowania do drążenia tunelu kolejowego w Małopolsce na ostatniej prostej

06.12.2024

Postępuje modernizacja linii kolejowej 104 na odcinku Klęczany – Limanowa. W Męcinie i Mordarce dźwigi, spychacze i koparki przygotowują miejsca, w których będą zaczynać się i kończyć nowe tunele kole

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wielkopolsce-zmienia-sie-nie-do-poznania-10300

Kolej w Wielkopolsce zmienia się nie do poznania

09.12.2024

trasy, także w kontekście ruchu pasażerskiego. Inwestycję za ponad 150 mln zł z KPO chcemy zakończyć w 2026 r. Środki KPO zapewnią także lepsze przejazdy między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem. Na odcinku [...] Zwiększając prędkość pociągów i skracając czas przejazdów nie zapominamy o bezpieczeństwie – środki z KPO wykorzystujemy też na sukcesywną wymianę urządzeń na ponad 60 przejazdach kolejowo-drogowych w Wielkopolsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-lubuskim-na-dobrych-torach-10303

Kolej w Lubuskim na dobrych torach

11.12.2024

ze Skwierzyny. Inwestycja, za blisko 25 mln zł z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), planowana jest do I kw. 2026 r. Priorytetem w ruchu kolejowym pozostaje dla nas bezpieczeństwo, dlatego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wojewodztwie-slaskim-zmienia-sie-na-lepsze-10383

Kolej w województwie śląskim zmienia się na lepsze

23.12.2024

a Żorami i dalej w stronę Rybnika, i granicy z Czechami. Finansowanie pochodzi z unijnych środków KPO. Inwestycje prowadzone w ramach programu Kolej + zwiększą atrakcyjność kolei w woj. śląskim. Od lipca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-i-szybsze-podroze-na-dolnym-slasku-10395

Wygodniejsze i szybsze podróże na Dolnym Śląsku

30.12.2024

realizacji projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap II”, finansowanego z KPO na kwotę 35 mln zł netto, do połowy 2025 roku bezpieczeństwo wzrośnie na kolejnych 30 przejazdach na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-coraz-lepsza-na-opolszczyznie-10404

Kolej coraz lepsza na Opolszczyźnie

02.01.2025

bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych zwiększono dzięki realizacji projektów finansowanych z KPO. Pięć skrzyżowań torów i dróg na Opolszczyźnie zostało wyposażonych w nowe urządzenia, m.in. w Kom [...] prędkością 160 km/h. Inwestycja na odcinku Opole – Fosowskie – Częstochowa Stradom, finansowana z KPO, wynosi ponad 110 mln zł. Z kolei prace na opolskim odcinku linii kolejowej Kluczbork – Poznań , których

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 95.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook