Wyniki wyszukiwania
średnicowej W ramach tej samej inwestycji na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice dwa dodatkowe tory wybudowane zostaną również w centrum Krakowa, pomiędzy stacjami Kraków Główny i Kraków Płaszów. Dzięki [...] Dzięki temu zwiększy się przepustowość linii, pociągi pojadą częściej oraz szybciej. Nowe tory i przystanki pozwolą rozwijać sprawną i wygodną kolej aglomeracyjną. Pasażerowie będą mogli korzystać z nowych
PRZECZYTAJodcinku Munina - Żurawica dotyczy obiektów inżynieryjnych – 8 wiaduktów i 2 mostów. Poza tym obejmuje tory, perony, urządzenia sterowania ruchem kolejowym i sieć trakcyjną. Na inwestycję przeznaczono blisko
PRZECZYTAJwznosi się o ponad 200 m. Są liczne zakręty i jazda wiaduktami. Odbudowa linii obejmuje nie tylko tory i odtworzenie systemu odwodnienia. Dużym wyzwaniem będzie przygotowanie ponad 110 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJpodróżnych, lepiej oznakowane oraz z dobrą informacją pasażerską. Poza przystankami wymieniane są tory, rozjazdy i elementy sieci trakcyjnej. Przebudowa objęła urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W
PRZECZYTAJWiadukty w Krakowie - dla kolei i miasta
30.10.2018
Pomyślne przeprowadzenie testów obciążeniowych przybliża PLK do wprowadzenia pociągów na nowe tory. Za kilka tygodni przewoźnicy będą korzystać z dwóch torów pomiędzy stacjami Zabierzów i Kraków Mydlniki
PRZECZYTAJperonach będą nowe wiaty, ławki, oświetlenie, nagłośnienie i tablice informacyjne. Wymienione zostaną tory na 20 km dwutorowej linii, sieć trakcyjna, 26 rozjazdów. Na styku toru i drogi pozytywnie zmienię
PRZECZYTAJ- Dzięki inwestycjom z Krajowego Programu Kolejowego podróżni na stacjach i przystankach zyskają wygodniejszy dostęp do pociągów aglomeracyjnych, regionalnych i dalekobieżnych. Zabierzów jest jedną ze
PRZECZYTAJą ze znakami ustąp pierwszeństwa. Kierowcy ignorują również czerwone światło zakazujące wjazdu na tory, a nawet omijają slalomem zamknięte rogatki. Na terenie województwa pomorskiego jest 868 przejazdów
PRZECZYTAJ„Październik miesiącem edukacji” to integralna część kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Każdego roku, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. we współpracy ze Strażą Ochrony Kolei
PRZECZYTAJą ze znakami ustąp pierwszeństwa. Kierowcy ignorują również czerwone światło zakazujące wjazdu na tory, a nawet omijają slalomem zamknięte rogatki. Na terenie województwa mazowieckiego jest 960 przejazdów
PRZECZYTAJ