• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1454, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-tory-stacji-brzeg-862

Zmodernizowane tory stacji Brzeg

19.08.2010

W sierpniu zamontowano pragotrony (tablice informujące o kursowaniu pociągów), działa nagłośnienie. Wykonywane są prace poprawiające estetykę w przejściu pomiędzy peronami. Zamontowane będą pochylnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

Specjalistyczne maszyny podbijają teraz tory. Snopy iskier towarzyszyły szlifowaniu szyn. To zakres ostatnich prac na stacji Brzeg. Pasażerowie już od kilku tygodni korzystają ze zmodernizowanych peronów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-przebiega-budowa-estakad-kolejowych-w-krakowie-5384

Jak przebiega budowa estakad kolejowych w Krakowie?

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dabrowa-gornicza-rozpoczela-sie-budowa-wiaduktu-i-przejscia-pod-torami-5333

Dąbrowa Górnicza. Rozpoczęła się budowa wiaduktu i przejścia pod torami

26.01.2021

Dąbrowa Górnicza będą przebudowane tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. W ramach przebudowy stacji zostanie również zabezpieczony teren pod dodatkowe tory i peron dla kolei aglomeracyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rozpoczynaja-budowe-linii-do-lotniska-w-pyrzowicach-5306

PLK rozpoczynają budowę linii do lotniska w Pyrzowicach

13.01.2021

przebudowane tory, wybudowana nowa sieć trakcyjna oraz przebudowany most kolejowy w Zawierciu. Następnie w stacji Zawiercie wybudowany będzie nowy peron nr 3 i nowy tor. Przebudowane zostaną także dwa tory, a prace [...] wykonawcy. Specjalistyczne maszyny tzw. palownice przygotują pale pod słupy trakcyjne. Przebudowa obejmuje tory na łącznicy. W styczniu rozpoczną się prace przy moście kolejowym w Zawierciu. Roboty nie będą wpływały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kaliska-pierwszy-nowy-peron-i-wiadukt-wschodni-w-budowie-5292

Łódź Kaliska – pierwszy nowy peron i wiadukt wschodni w budowie

05.01.2021

obiektów. Usunięto nawierzchnię na wiadukcie wschodnim nad aleją ks. bp. W. Bandurskiego. Zdemontowano tory i sieć trakcyjną także po wschodniej stronie stacji. Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu, od 13 [...] nr 25). Zmodernizowanych zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Będą nowe, komputerowe urządzenia sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-do-budowy-przystanku-radom-wschodni-4819

Krok do budowy przystanku Radom Wschodni

09.07.2020

pod nowe tory. Od Warki do Radomia budowany jest nowy drugi tor. Ułożone zostały szyny i podkłady na 22 kilometrowym odcinku. Gotowy jest już nowy most kolejowy nad Pilicą. Układane są nim tory. Między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-kolejowych-budowach-w-krakowie-prace-takze-w-czasie-epidemii-4638

Na kolejowych budowach w Krakowie prace także w czasie epidemii

23.04.2020

nasypu, budowane są estakady, na których zaplanowano cztery tory. Po pierwszym już jeżdżą pociągi. Teraz wznoszone są konstrukcje pod kolejne tory. Widać już wszystkie podpory estakad. Układane są kolejne [...] Wisłą. Na nasypie i dwóch estakadach, które wybudowano po wschodniej stronie przystanku, układane są tory. PLK planują, by w maju pojechały tamtędy pierwsze pociągi. Wówczas wykonawcy przystąpią do następnych [...] kolejne elementy betonowych konstrukcji, a na nich będzie miejsce na tory. Drugi tor będzie gotowy do końca roku, a pozostałe do końca roku 2021. Nie zwalnia tempo modernizacji linii na odcinku Kraków Płaszów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/krakow-postepy-w-budowie-estakad-kolejowych-4613

Kraków: postępy w budowie estakad kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-etap-budowy-nowego-mostu-kolejowego-nad-wisla-6101

Kluczowy etap budowy nowego mostu kolejowego nad Wisłą

08.09.2021

elementów konstrukcji. W sumie most będzie się składał z trzech łukowych przęseł. Znajdą się na nim dwa tory kolejowe, przeznaczone przede wszystkim dla pociągów dalekobieżnych, które będę pokonywać Wisłę z

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 1454.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook