Wyniki wyszukiwania
dotychczas jednotorowym odcinku, będzie wprowadzona po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń. Dla podróżnych przygotowane są perony w Dobieszynie oraz Strzyżynie i Grabowie nad Pilicą. Obiekty dostosowano do potrzeb
PRZECZYTAJprzejazdu pociągów prace. Wykonawca układa tory i rozjazdy na linii Czechowice – Zabrzeg (linia 93). Przygotowana będzie nowa sieć trakcyjna w miejsce zdemontowanej sieci. Efektem inwestycji będą wygodne podróże
PRZECZYTAJZmodernizowanych zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe komputerowe
PRZECZYTAJciężkie składy towarowe o nacisku na oś do 221 kN. Teren budowy został odpowiednio zabezpieczony i przygotowany. Wykonano badania geotechniczne gruntu i wytyczono drogi technologiczne. Nowy most jest budowany
PRZECZYTAJśrodowiska będzie ograniczenie hałasu wywoływanego przejazdem składów. Dla zarządcy linii, dobrze przygotowane tory, to lepsze warunki utrzymania linii i przewozów pasażerskich oraz towarowych. Podróżni już
PRZECZYTAJKrajowego Programu Kolejowego, ale stale staramy się zwiększać możliwości sieci kolejowej i być przygotowanym do kolejnych inwestycji. Podpisana dziś umowa na studium wykonalności na odcinek Czechowice-Dziedzice
PRZECZYTAJdługości 1050 m i nacisku 25 ton/oś. Stacja Terespol, dzięki nowej grupie torów, będzie lepiej przygotowana do obsługi dłuższych i cięższych pociągów pod względem ruchowym oraz w zakresie kontroli celn
PRZECZYTAJwagonów i lokomotyw, chronią tory przed uszkodzeniami powodowanymi złym stanem kół lub niewłaściwie przygotowanymi do jazdy wagonami towarowymi. Każda sytuacja jest indywidulanie oceniana, a wagony, które zostały
PRZECZYTAJKrok do budowy przystanku Radom Wschodni
09.07.2020
stacji Radom zamontowany jest nowy system dynamicznej informacji pasażerskiej. Dla podróżnych przygotowano 61 wyświetlaczy oraz infokiosków. Na wyświetlaczach podawane są informacje o odjazdach i przyjazdach
PRZECZYTAJsię możliwości linii kolejowej – na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Linia będzie przygotowana do prędkości 120 km/h, czyli o 40 km/h większej niż obecnie. Po zakończeniu wszystkich prac i
PRZECZYTAJ