• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/kolej-laczy-modernizacja-linii-zabrze-katowice-krakow-4533

Kolej Łączy – modernizacja linii Zabrze-Katowice-Kraków

robót i uzyskaniu wymaganych certyfikatów, pociągi między Katowicami a Krakowem pojadą szybciej – z prędkością do 160 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rozwijamy-predkosc-z-poznania-do-szczecina-prace-na-linii-e-59-w-woj-zachodniopomorskim-4531

Rozwijamy prędkość z Poznania do Szczecina – prace na linii E 59 w woj. zachodniopomorskim

Po zakończonej modernizacji linii pociągi ze Szczecina do Poznania przyspieszą do 160 km/h. Czas przejazdu najszybszego pociągu na tym odcinku będzie krótszy o około 50 min. Dzięki przebudowie przejaz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-za-14-mld-zl-na-linie-szczecin-poznan-4524

PLK podpisują umowy za 1,4 mld zł na linię Szczecin – Poznań

27.01.2020

wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Szczecina z prędkością do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu między Wielkopolską a Pomorzem Zachodnim. Nowoczesny system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-specjalnych-pojazdow-wzmocni-bezpieczenstwo-ruchu-na-torach-4519

6 specjalnych pojazdów wzmocni bezpieczeństwo ruchu na torach

21.01.2020

działanie zespołów pogotowia technicznego. Wózki motorowe dowiozą pracowników na pilne akcje z prędkością nawet 100 km/h. Oprzyrządowanie m.in. w żuraw do wyładunku materiałów z ramieniem ponad 12 m i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-za-polmetkiem-transport-pierwszej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-4518

Łódź. Za półmetkiem transport pierwszej maszyny TBM do drążenia tuneli

20.01.2020

Do końca stycznia wszystkie elementy mają być w Łodzi. Podziemna praca TBM będzie poruszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna będzie drążyła tunel, usuwała ziemię i montowała żelbetowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-warszawa-gdansk-4515

PLK testowały jazdę 200 km/h na trasie Warszawa – Gdańsk

15.01.2020

balis, które na bieżąco będą weryfikowały lokalizację i prędkość pociągów. Dokładnie będzie wiadomo, gdzie znajduje się pociąg. Wyższa prędkość nie jest jedynym efektem budowy systemu ERTMS/ETCS poziomu [...] stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie [...] właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-podrozujemy-koleja-w-bydgoszczy-4514

Wygodniej podróżujemy koleją w Bydgoszczy

16.01.2020

Fordon i Bydgoszcz Brdyujście wymieniono tor, co pozwoliło przywrócić maksymalną na tym odcinku prędkość pociągów pasażerskich 60 km/h. Remont przeszedł również ponad 70-metrowy wiadukt kolejowy nad ul [...] zabezpieczenie antykorozyjne. Wymienione zostały również tory. Efektem robót jest podniesienie prędkości pociągów pasażerskich z 60 do 100 km/h. Z prac kolejarzy korzystają mieszkańcy. Przylegająca do [...] Zachód a stacją Prądy, wymieniono ponad 2 km torów. Dzięki pracom na kolejnym odcinku zwiększono prędkość pociągów pasażerskich ze 100 do 120 km/h. W czerwcu zmodernizowany został przejazd kolejowo – drogowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mniej-wypadkow-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-w-2019-roku-4499

Mniej wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych w 2019 roku

03.01.2020

co m.in. pozwoliło uniknąć niebezpiecznych zdarzeń. W 245 przypadkach wprowadzono ograniczenie prędkości pociągów. Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” , to prowadzone od czternastu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mosty-i-wiadukty-kolejowe-w-opolu-zostana-przebudowane-i-odnowione-4501

Mosty i wiadukty kolejowe w Opolu zostaną przebudowane i odnowione

03.01.2020

ul. Prószkowską. Przebadane i wyremontowane obiekty zapewnią sprawny przejazd pociągów z większą prędkością do 160 km/godz. dla pociągów pasażerskich. Na stacji Opole Główne, w ramach ogłoszonego zamówienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-przebudowy-linii-nowy-zagorz-lupkow-sprawniejsza-kolej-na-podkarpaciu-4502

Projekt przebudowy linii Nowy Zagórz – Łupków - sprawniejsza kolej na Podkarpaciu

07.01.2020

Projekt ma być przygotowany tak, by pociągi pasażerskie mogły jeździć z prędkością 80 km/h, a towarowe 50 km/h. To taka prędkość, na jaka linia o charakterze górskim została zbudowana. Sprawdzone zostaną [...] zostaną również możliwości – tam gdzie to będzie możliwe, zwiększenia prędkości. Dzięki modernizacji peronów na 5 stacjach (min. Nowy Zagórz, Komańcza, Łupków) i 9 przystankach (m.in. Tarnawa Dolna, Wysoczany

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook