Wyniki wyszukiwania
Głównym efektem inwestycji jest zapewnienie szybkich, wygodnych i bezpiecznych podróży mieszkańcom podwrocławskich osiedli i miejscowości z okolic Jelcza, Wojnowa i Kowal do centrum Wrocławia. Szybkie
PRZECZYTAJRuch drogowy pod wiaduktem odbywa się dwoma pasami. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w połowie roku. Ich wartość to ok. 5 mln zł. Prace torowe poprawią transport linią Dąbrowa Górnicza Ząbkowice [...] Przewozy koleją będą bardziej efektywne. Roboty rozpoczęły się na początku kwietnia i są zaplanowane do połowy sierpnia. Prowadzone są wyłącznie w weekendy, żeby zachować ciągłość dostaw do elektrowni Łagisza
PRZECZYTAJewentualne zamknięcia i przerwy na naprawy jednotorowej linii. Wymianę szyn przewidziano w drugiej połowie bieżącego roku. Dostępniejsza kolej Na wszystkich 11.stacjach i przystankach podróżni będą korzystać
PRZECZYTAJ- dojazd do przystanku wykona gmina Siechnice. Nowy przystanek zostanie udostępniony podróżnym w połowie przyszłego roku. Projekt pn.: „Dostosowanie linii kolejowej nr 276 do obsługi przewozów pasażerskich
PRZECZYTAJlipca czynny jest nowy peron „aglomeracyjny”, a od października wykorzystywana jest przebudowana połowa dwukrawędziowego peronu. Są wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie i tablice informacyjne. Udogodnienia
PRZECZYTAJpodziemne. Komunikację w obszarze Warszawy Gdańskiej ułatwią dwie kładki. Przejścia udostępnione będą w połowie roku. Od strony wiaduktu drogowego na ul. Mickiewicza widać już konstrukcję zadaszonej kładki z zejściami
PRZECZYTAJDzięki inwestycji za ok. 2,3 mln zł netto, w drugiej połowie 2021r., podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na stacji w Niemojkach. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą Domost sp. z o.o. umowę [...] peronu tymczasowego. Wartość umowy to to 2,27 mln zł netto. Zakończenie prac planowane w drugiej połowie 2021 r. Na terenie województw mazowieckiego, poza przystankiem w Niemojkach, w ramach poprawy dostępności
PRZECZYTAJwiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych zgód na odcinku Sadowne – Czyżew
PRZECZYTAJpasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno-Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1,5 godz. Podróż na trasie Olsztyn-Szczytno-Ełk potrwa nieco ponad 2 godz. Dzięki
PRZECZYTAJpiętrze planowane jest urządzenie hostelu. Oddanie dworców do użytku pasażerów planowane jest na połowę 2022 r. Toruń Miasto i Toruń Wschodni - w podróż z wygodnych peronów PLK planują zmodernizować stacje
PRZECZYTAJ