Wyniki wyszukiwania
etap II ”. Całkowita wartość projektu to ponad 214,5 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi ok. 182 mln zł netto. Prace zaplanowano na lata 2018-19. Na sieci
PRZECZYTAJpodpisano 5 umów przyłączeniowych o łącznej wartości 37,5 mln zł. W poprawę trasy wpisuje się również budowa mijanki w Majdanie Królewskim za 16,5 mln zł netto. Inwestycje PLK oznaczają lepsze podróże i możliwości
PRZECZYTAJo dofinansowanie inwestycji. Całkowita wartość projektu to blisko 51 mln zł brutto, z czego dofinansowanie UE wynosi ponad 34,8 mln zł. Projekt będzie współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ. Zadanie
PRZECZYTAJo.o., w konsorcjum z firmą Intop Warszawa Sp. z o.o. Wartość całego zadania to ok. 200 mln zł netto, z tego 6 mln zł to prace na moście kolejowym. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP
PRZECZYTAJSkanska za blisko 47 mln z (netto) na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Grybów – Kamionka Wielka. W kwietniu PLK podpisały umowę za ponad 3,8 mln zł na zaprojektowanie
PRZECZYTAJWygodniej z Krakowa pod Giewont
20.04.2017
na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane” o wartości 950 mln zł. W styczniu ogłoszono przetarg za ponad 230 mln zł na zaprojektowanie i wykonanie prac na odcinku linii nr 97 Skawina - Sucha
PRZECZYTAJwynosi prawie 70 mln złotych. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn.:„Prace na linii kolejowej E-59 na odcinku Kędzierzyn Koźle - Chałupki (granica Państwa)", wartego ponad 194 mln zł, finansowanego
PRZECZYTAJprzesiadkowym. Pasażerowie będą mieli zapewnioną wygodną obsługę. Wartość już zrealizowanych prac to 43 mln zł. Drugi etap inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w lipcu rozpoczęły drugi etap przetargu na [...] Warszawie (odc. Warszawa Gołąbki /Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska)” PLK planują przeznaczyć 344 mln zł. Zapraszamy do zapoznania się z filmem obrazującym inwestycję Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski
PRZECZYTAJfirm Rubau Polska, Construcciones Rubau, Rover Alcisa. Koszt prac wynosi 159,7 mln zł przy dofinasowaniu z UE w wysokości 98 mln zł. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJwynosi ponad 70 mln zł. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 wyniosło 35,7 mln zł. Informacje
PRZECZYTAJ