Wyniki wyszukiwania
Grupa PKP podsumowuje 2018 rok
24.04.2019
programowi inwestycyjnemu, na który przeznaczono łącznie 7 mld zł, po jego zakończeniu w 2023 roku tabor PKP Intercity będzie w 80 proc. nowy lub zmodernizowany. Kontakt dla mediów: PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJKolejowe S.A. 66 razy przekazały niewykorzystywane już elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków promujących kolejowe tradycje w różnych rejonach
PRZECZYTAJDuża kolej wspiera małą
02.10.2019
Kolejowe S.A. 72 razy przekazały niewykorzystywane już elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków promujących kolejowe tradycje w różnych rejonach
PRZECZYTAJO bezpieczne podróże w okresie świąteczno-noworocznym zadbają wzmocnione służby dyspozytorskie PLK we współpracy z przewoźnikami, które prowadzą bieżący monitoring sytuacji na sieci kolejowej i warunk
PRZECZYTAJŚwiąteczno-noworoczne podróże koleją
24.12.2019
O bezpieczne podróże w okresie świąteczno-noworocznym dbają wzmocnione służby dyspozytorskie PLK we współpracy z przewoźnikami, które prowadzą bieżący monitoring sytuacji na sieci kolejowej i warunków
PRZECZYTAJżuraw do przenoszenia ładunków, agregat prądotwórczy oraz sprzęt do wkolejania. Pojazd może holować tabor o wadze do 50 ton z prędkością do 60 km/h. Posiada pomieszczenie socjalne oraz magazynowo- warsztatowe
PRZECZYTAJDzięki PLK pojadą zabytkowe kolejki
26.03.2020
Kolejowe S.A. 75 razy przekazały niewykorzystywane już elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków promujących kolejowe tradycje w różnych rejonach
PRZECZYTAJtradycji w różnych rejonach Polski. Niewykorzystywane elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor trafiają do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków. W zeszłym roku szyny otrzymało Towarzystwo
PRZECZYTAJUrządzenia dSAT (detekcji stanów awaryjnych taboru) to nieodzowny element linii kolejowej. Ich praca eliminuje blokowanie toru przez jadący wolniej lub zatrzymany na szlaku pociąg. Ograniczane są zmia
PRZECZYTAJprzejeżdżających wagonów i lokomotyw. Kontrola pozwala szybko diagnozować i wyłączyć z ruchu uszkodzony tabor w zakresie zagrzanych osi, by zapewnić bezpieczne podróże i transport towarów. Stała diagnostyka zapewnia
PRZECZYTAJ