Wyniki wyszukiwania
dłuższego czekania na przejazd pociągu z przeciwnej strony. Pociągi będą poruszać się z maksymalną prędkością 160 km/h, a czas przejazdu między Zegrzem a Przasnyszem wyniesie około 50 minut. Organizator przewozów
PRZECZYTAJPsary – Starzyny o długości 3 km, która po przebudowie będzie miała dwa nowe tory dostosowane do prędkości do 160 km/h. Ułożenie nowych torów łącznicy będzie wymagało przebudowy na stacji Psary oraz budowy
PRZECZYTAJtrakcyjną oraz zabudujemy nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Dzięki temu pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Podniesiemy poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów dzięki pracom na 8 przejazdach
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych i przebudujemy elementy sieci trakcyjnej. Efektem prac będzie podniesienie prędkości pociągów do 120 km/h, co wpłynie na skrócenie czasu przejazdu i ułatwi prowadzenie ruchu pociągów
PRZECZYTAJobrębie miasta i przyległych miejscowości. Pociągi pojadą trasą z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie szybciej niż obecnie (obecnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi
PRZECZYTAJosiągnęły średnią prędkość handlową na poziomie 41 km/h. – Na średnią prędkość pociągów towarowych mają wpływ parametry eksploatacyjne toru danej linii kolejowej. Podniesienie średniej prędkości o 1 km/h to [...] utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na sieci kolejowej są szczególnie istotne dla przewoźników [...] sprawniejsze dostarczanie ładunków. W 2024 roku pociągi towarowe na sieci PLK SA osiągnęły średnią prędkość handlową (wynikającą z opracowanych rozkładów jazdy) wynoszącą 34 km/h, co stanowi wzrost aż o 2
PRZECZYTAJzakończonych w lutym br. prac, pociągi pasażerskie nadal mogą w niektórych lokalizacjach osiągać prędkość do 200 km/h. Co istotne, szlifowanie szyn ogranicza wpływ kolei na bezpośrednie sąsiedztwo, ponieważ
PRZECZYTAJa modernizacji torów na odcinku Dwikozy – Sandomierz. Tego samego dnia podniesiemy dopuszczalną prędkość pociągów na tym szlaku kolejowym do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie podróży, a największą różnicę
PRZECZYTAJkolejnego etapu modernizacji linii kolejowej nr 25 (na odcinku Dwikozy – Sandomierz) i podniesienia prędkości pociągów. Wiosną pociągi PKP Intercity pojadą szybciej niż teraz, pasażerowie zaoszczędzą kolejne
PRZECZYTAJw Polsce . Zwiększenie przepustowości linii kolejowych oraz stworzenie warunków do podniesienia prędkości nowoczesnych pociągów . Efektywność inwestycyjna – efektywne wydatkowanie środków krajowych i unijnych
PRZECZYTAJ