Wyniki wyszukiwania
nowoczesne rozwiązania, przy zachowaniu historycznego charakteru. Na trasie z początku XX w. są zachowane dawne semafory kształtowe, a przewozy pasażerskie odbywają się m.in. z wykorzystaniem parowozów. Planowana
PRZECZYTAJPrzed dworcem, gdzie stały pociągi, pracują maszyny. W miejscu dawnego peronu budowany jest nowy. Wykonawca szykuje teren pod tor i ustawia betonowe segmenty peronu. Stanie na nim szeroka stumetrowa wiata
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego. Na dawnym peronie konstrukcja wiaty została już zabezpieczona antykorozyjnie. Prace obejmą dach. Zakończenie wszystkich prac w obszarze przejścia i dawnego przystanku przewidziano [...] Mieszkańcy, obok dawnego przystanku Gdańsk Kolonia, korzystający z przejścia pod torami biegnącymi do Portu Gdańsk, zyskują lepsze warunki komunikacji. Ponad stuletni obiekt będzie miał współcześnie oczekiwany [...] i cichszy przejazd składów towarowych do portu. Projekt uwzględnia również zachowanie elementów dawnego przystanku Gdańsk Kolonia. Zgodnie z decyzją konserwatora zabytków wiata na peronie i wiaty przy
PRZECZYTAJDzięki darowiźnie przejazdy Średzką Kolejką Wąskotorową nadal będą sprawne i bezpieczne. Pamiętające „dawną kolej” elementy oraz wyeksploatowane wagony trafiły do Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Jaworzynie
PRZECZYTAJstronie przewoźników. Linia z historią Linia kolejowa na trasie Munina – Hrebenne ma 83 km. To trasa dawnej Kolei Jarosławsko–Sokalskiej. Pierwszy pociąg z Jarosławia do Sokala przez Muninę – Lubaczów Hrebenne
PRZECZYTAJobiekcie o długości 20 m i szerokości 12 m jest jezdnia i chodnik. Przeprawa nad torami zastąpiła dawny przejazd kolejowo-drogowy w poziomie szyn. Zwiększyło się bezpieczeństwo na kolei. Wiadukt usprawnił
PRZECZYTAJDzięki PLK pojadą zabytkowe kolejki
26.03.2020
Dzięki darowiźnie przejazdy Średzką Kolejką Wąskotorową nadal będą sprawne i bezpieczne. Pamiętające „dawną kolej” elementy z przejścia pod torami oraz wyeksploatowane wagony trafiły do Stowarzyszenia Miłośników
PRZECZYTAJgranitowe elementy obramowań naroży. Również wzór metalowych przęseł wygrodzenia peronu został wykonany w dawnej stylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych
PRZECZYTAJDzięki darowiźnie przejazdy Średzką Kolejką Wąskotorową nadal będą sprawne i bezpieczne. Pamiętające „dawną kolej” elementy z przejścia pod torami oraz wyeksploatowane wagony trafiły do Stowarzyszenia Miłośników
PRZECZYTAJusprawniony został także transport kolejowy między Olkuszem a Krakowem. Ministerstwo Infrastruktury od dawna analizowało tę sprawę. Podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac nad budową łącznicy kolejowej w okolicy
PRZECZYTAJ