• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1452, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowuja-cmk-do-podrozy-z-predkoscia-powyzej-200-km-h-4549

PLK przygotowują CMK do podróży z prędkością powyżej 200 km/h

19.02.2020

jako przejścia dla małych zwierząt. Po zakończeniu prac, na wszystkich obiektach ułożone zostaną nowe tory. Będą dostosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Obecnie tor pozwala na jazdę do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-drogowy-pod-stacja-warszawa-wschodnia-porozumienie-wazne-dla-mieszkancow-7004

Tunel drogowy pod stacją Warszawa Wschodnia – porozumienie ważne dla mieszkańców

20.05.2022

Warszawa Śródmieście zostanie rozbudowana i z przystanku zmieni się w stację. Dobudowane zostaną tory, poprawiona będzie dostępność do pociągów. Do przebudowy planowany jest przystanek Warszawa Ochota

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-zyska-lepsze-polaczenie-z-centralna-magistrala-kolejowa-10612

Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejową

26.03.2025

jednotorowej łącznicy Psary – Starzyny o długości 3 km, która po przebudowie będzie miała dwa nowe tory dostosowane do prędkości do 160 km/h. Ułożenie nowych torów łącznicy będzie wymagało przebudowy na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-pociagu-z-wygodnych-peronow-na-linii-do-zwardonia-bedzie-tez-szybciej-10763

Do pociągu z wygodnych peronów na linii do Zwardonia. Będzie też szybciej

30.05.2025

ych między Wilkowicami Bystrą a Zwardoniem, co wpłynie na usprawnienie przejazdu samochodów przez tory i zwiększy bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-bezpieczne-podroze-w-teresinie-powstanie-tunel-pod-torami-9125

Będą bezpieczne podróże w Teresinie, powstanie tunel pod torami

15.12.2023

utrzymaniu ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 3. Wykonawca w trakcie budowy tunelu drogowego odtworzy tory, które na czas budowy zostaną zdemontowane. Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań na Mazowszu Budowa tunelu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-w-toporze-nowym-przejsciem-bezpiecznie-na-perony-8511

Rail Baltica – w Toporze nowym przejściem bezpiecznie na perony

03.07.2023

w Toporze rozpoczęły się wiosną 2022 r. Budżet inwestycji to 9,5 mln zł netto. Bezkolizyjnie przez tory Rail Baltica Budowa przejścia pod torami to kontynuacja inwestycji PLK S.A. w Toporze. Od maja 2021

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-znow-pojedziemy-pociagiem-miedzy-swidnica-a-jedlina-zdrojem-8487

Dolny Śląsk: znów pojedziemy pociągiem między Świdnicą a Jedliną-Zdrojem

23.06.2023

trudności z poruszaniem się skorzystają z pochylni. Na 22 km odcinku jednotorowej trasy wymieniono tory oraz przebudowano 112 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów o długości od 50 do 150 m – m.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-wloclawek-torun-sprawniej-na-torach-bezpieczniej-na-przejazdach-i-przejsciach-10273

Trasa Włocławek – Toruń: sprawniej na torach, bezpieczniej na przejazdach i przejściach

04.12.2024

Kujawskie i Nieszawa Waganiec oraz przystankach Lubanie, Turzno Kujawskie i Wiktorowo. Wymieniono tory oraz sieć trakcyjną na odcinku ponad 50 km. Wyremontowano 27 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szerszy-tunel-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-to-korzysci-dla-podroznych-9733

Szerszy tunel na trasie Wrocław - Jelenia Góra to korzyści dla podróżnych

28.05.2024

dodatkowe zabezpieczenia. Wykonano prace związane z odwodnieniem. W XIX-wiecznym obiekcie są nowe tory i sieć trakcyjna. Na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zadanie o wartości ok. 130 mln zł:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-prace-zwieksza-komfort-podrozowania-koleja-z-tarnowa-do-muszyny-i-krynicy-9587

Kolejne prace zwiększą komfort podróżowania koleją z Tarnowa do Muszyny i Krynicy

15.04.2024

Tuchów i na przystanku Andrzejówka (na LK nr 96). Ustawiane są ściany nowych peronów. Wymieniane są tory i sieć trakcyjna. PLK SA łączą realizację inwestycji z prowadzeniem ruchu kolejowego i zapewnieniem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...54555657585960616263...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 581 do 590 z 1452.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook