Wyniki wyszukiwania
Kompleksowa analiza, która zostanie przygotowana w ramach studium wykonalności, określi zakres planowanych prac. Będzie uwzględniać m.in. potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta i regionu, a także wpływ [...] oraz Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Dokumentacja będzie gotowa do końca bieżącego roku. Przygotuje ją konsorcjum Infra Centrum Doradztwa Sp. z o.o. wraz z Instytutem Kolejnictwa. Więcej pociągów
PRZECZYTAJwszystkie aspekty działania systemu bezpiecznego sterowania ruchem kolejowym ERTMS. – Na postawie przygotowanych scenariuszy testowych będą symulowane nietypowe sytuacje, np. usterki, niepodjęcie hamowania
PRZECZYTAJsię rozbiórka starej przeprawy. Zdemontowano pierwsze z trzech stalowych przęseł. Obok mostu przygotowano elementy nowej konstrukcji kratownicowej. Każde przęsło nowej przeprawy liczy około 55 metrów
PRZECZYTAJKolejowych S.A. – Dzięki współpracy z zarządcą infrastruktury kolejowej możemy jeszcze lepiej przygotować uczniów kierunku technik transportu kolejowego do wejścia na ścieżkę zawodową. Już w trakcie nauki [...] -Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku. PLK dzięki współpracy chcą zyskać profesjonalnie przygotowanych pracowników i zapewnić płynne przekazywanie wiedzy oraz doświadczenia zawodowego przez długoletnich
PRZECZYTAJdworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane
PRZECZYTAJNiebawem rozpocznie się transport do Polski drugiej, większej tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy
PRZECZYTAJOkoło 650-tonową maszynę – „mechanicznego kreta” o 8,76 m średnicy i 95 m długości przewoziła specjalistyczna firma. Duże części, w większości o wadze kilkudziesięciu ton, trafiły do Łodzi w ubiegłym
PRZECZYTAJKontynuacja drążenia tunelu Po wybudowaniu ponad 100-metrowego odcinka duża tarcza TBM zatrzyma się w przygotowanej wcześniej podziemnej komorze serwisowo-postojowej w rejonie ul. Legionów. Dalsza realizacja prac
PRZECZYTAJprzeszła niezbędne testy i odbiory w fabryce w chińskim Changsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton
PRZECZYTAJNiebawem do Łodzi dotrą elementy drugiej, większej tarczy TBM widocznej w materiale. Rozpoczęły się przygotowania do jej transportu. Pierwsze części maszyny powinny dojechać jeszcze w marcu, jednak re
PRZECZYTAJ