Wyniki wyszukiwania
linii kolejowej – na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Linia będzie przygotowana do prędkości 120 km/h, czyli o 40 km/h większej niż obecnie. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych
PRZECZYTAJponad 116 ton lokomotywa testowała przeprawę w czwartek i piątek. Podczas serii przejazdów z różną prędkością inżynierowie badali parametry konstrukcji. Wyniki będą porównywane z wartościami przyjętymi przez
PRZECZYTAJodcinek linii 229 oraz wyremontują 7-kilometrowy odcinek linii 234, na których nastąpi przywrócenie prędkości pociągów pasażerskich do 80 km/h. Przebudowane zostaną perony w Gdańsku Kokoszkach, Leźnie, Starej
PRZECZYTAJKotlarskim a mostem Powstańców Śląskich) powstaną trzy nowe mosty kolejowe, po których pociągi pojadą z prędkością 100 km/godz. Dotychczas w tym miejscu znajdował się jeden most z dwoma torami. Nowe mosty, o długości
PRZECZYTAJwzmocnieniu gruntu i stabilizacji podłoża dla uzyskania wymaganych parametrów linii szykowanej na prędkość 160 km/h. Wykonawca musi likwidować ponad 70 nieprzewidzianych kolizji z nieujętą na mapach inf [...] na tym odcinku zakończą się w grudniu 2020 roku. Po uzyskaniu niezbędnych dokumentów zwiększy się prędkość maksymalna pociągów do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowość linii kolejowej. Pozwoli to przewoźnikom
PRZECZYTAJjazdy. Efektem realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie zwiększenie prędkości między Poznaniem a Szczecinem do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu najszybszych pociągów o ok.
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
ciągu roku, w zależności od prędkości rozkładowej obowiązującej na badanej linii. Częstotliwość badań defektoskopowych szyn jest ustalana zależnie od maksymalnej prędkości lub obciążenia linii do czterech [...] urządzeń przytorowych i nie powoduje utrudnień w ruchu pociągów. Pomiary mogą być wykonywane z prędkością do 120 km/h, co usprawnia prowadzenie badań. W tym roku PLK za pomocą pojazdów pomiarowych sprawdzą
PRZECZYTAJZostała podzielona na cztery etapy. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie zwiększą prędkość z obecnych 120 km/h do 160 km/h, a składy towarowe z 80 km/h do 120 km/h.
PRZECZYTAJpomyślnie przeszedł próby obciążeniowe. Od soboty, 18 kwietnia, pociągi towarowe jeżdżą ze zwiększoną prędkością, maks. 80 km/h, m.in. w stronę Kędzierzyna Koźla i Magistrali Węglowej. Nowa przeprawa nad kanałem
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Siemiatycz prowadzony jest jednym torem. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Hajnówka – Siemiatycze prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h, a towarowych do 80 km/h. Poprawi się też bezpieczeństwo
PRZECZYTAJ