Wyniki wyszukiwania
Operacyjnego Polska Wschodnia. Jego całkowita wartość w Krajowym Programie Kolejowym to ponad 460 mln zł. – Kolej na Podkarpaciu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dzięki budowie dwóch nowych
PRZECZYTAJNowe przystanki w Warszawie Efekty przebudowy odczują przede wszystkim pasażerowie. Dzięki wartej 196 mln zł brutto inwestycji, od przyszłego roku na odcinku z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej przybędą
PRZECZYTAJbuduj. Całkowity koszt prac, współfinansowanych ze środków unijnych CEF „Łącząc Europę”, to niemal 346 mln zł brutto. Wykonawcą jest ZUE S.A. Rozpoczęcie robót przewidziano w 2018 r., a zakończenie dwa lata
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
koła wagonów lub lokomotyw. W ubiegłym roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 4 mln zł netto na montaż 3 nowych urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Ponadto 17 dostosowano
PRZECZYTAJLis i borsuk w kolejowej fotopułapce
06.10.2016
koszt budowy 6 przejść dla średnich zwierząt na modernizowanym odcinku Tarnów – Dębica to ok. 1,3 mln zł. Małe zwierzęta mogą korzystać od ubiegłego roku z kolejnych 43 udogodnień, by infrastruktura kolejowa
PRZECZYTAJcałego projektu to ok. 555 mln zł. Linia Trzebinia – Oświęcim - przewóz towarów zyskuje lepsze możliwości PLK realizują obecnie modernizację stacji Libiąż, na którą przeznaczają 33 mln zł. Zmodernizowana stacja [...] i wykonanie robót budowlano - montażowych na odcinku Trzebinia – Oświęcim, szacowany na blisko 324 mln zł (netto). Inwestycja ułatwi podróże w regionie oraz transport towarów na kolejowej trasie z Małopolski
PRZECZYTAJSzybciej Nadodrzanką z Wrocławia do Głogowa
21.03.2017
planują podpisać umowę w połowie roku. Zakończenie prac przewidziano w czwartym kwartale 2018 r. 100 mln zł w 2016 r. Nadodrzanka zyskuje na sprawności W zeszłym roku PLK zapewniły pasażerom wygodniejszą [...] numer 2 odcinka Rudna Gwizdanów – Głogów. Łączny koszt prac na Nadodrzance w 2016 roku to prawie 100 mln zł. Do końca czerwca potrwają prace na torze numer 1 na odcinku Rudna Gwizdanów – Grębocice. Tory zostaną
PRZECZYTAJKraków Główny – Skawina – Oświęcim oraz Kraków Główny – Zakopane. Całkowity koszt: 348 mln zł; dofinansowanie z UE: 187 mln zł. Wartość robót: 257 978 744,89 zł (brutto). PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pokazują
PRZECZYTAJestakady potrwa 2 lata. Zakończenie prac przewidziano w 2018 roku. Wartość umowy wynosi ponad 111 mln zł (brutto). Umowa realizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „ Poprawa stanu technicznego obiektów
PRZECZYTAJwpływały znacząco na ruch pociągów. Do 2018 r. zarządca infrastruktury zrealizuje inwestycje za ok. 49 mln zł brutto (ze środków budżetowych) na odcinku linii nr 95 Kraków Batowice – Nowa Huta. Zapewnią one [...] Huta. Do trzeciego kwartału przyszłego roku PLK zrealizują również zadanie inwestycyjne za ok. 36 mln zł brutto (ze środków UE CEF „Łącząc Europę”) na odcinku Kościelniki – Podłęże. Prace poprawią parametry [...] (min. nad Wisłą i Dłubnią). Łącznie na poprawę trasy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły 85 mln zł. Środki pochodzą z budżetu Państwa i z unijnego instrumentu finansowego „Łącząc Europę” CEF. Inwestycje
PRZECZYTAJ