Wyniki wyszukiwania
umożliwią sprawny przejazd składów z toru na tor. Do pierwszego etapu budowy nowego układu torowego przygotowano ponad 150 tys. podkładów oraz ponad 10 km szyn. Projekt pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu
PRZECZYTAJNowe przystanki w Łodzi coraz bliżej
24.03.2020
lepszą obsługę podróżnych. Ułożone są płyty antypoślizgowe, ustawione słupy oświetleniowe oraz przygotowano pochylnię i nowe schody. Wkrótce montowane będą ławki i wiaty. Powstaną również nowe chodniki
PRZECZYTAJNiebawem do Łodzi dotrą elementy drugiej, większej tarczy TBM widocznej w materiale. Rozpoczęły się przygotowania do jej transportu. Pierwsze części maszyny powinny dojechać jeszcze w marcu, jednak re
PRZECZYTAJe połączenia kolejowe. Pociągi w relacjach międzynarodowych nie kursują do odwołania. Korekta przygotowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z przewoźnikami w taki sposób, aby najlepiej
PRZECZYTAJporównaniu z innymi środkami transportu. Perony na przystankach zostały przygotowane do bieżącej obsługi podróżnych. PLK przygotowały wiaty i ławki, oświetlenie oraz nagłośnienie. Szybkie podróże z Małopolski
PRZECZYTAJwyprzedzeniem planujemy sprawny i efektywny rozwój kolei w aglomeracji poznańskiej. Dzięki temu dobrze przygotujemy inwestycje na najbliższe latach. Zwiększenie przepustowości i ułatwienie dostępu do pociągów pozwoli
PRZECZYTAJPilchów i Stalowa Wola Rozwadów. Nowe perony są dobrze oświetlone i wyposażone w ławki i wiaty. Przygotowano czytelne oznakowanie oraz informację pasażerską. Wszystkie obiekty są wyższe, ułatwiają wsiadanie
PRZECZYTAJsygnalizacja świetlna i rogatki. Nowe możliwości zabytkowego mostu w Pomorsku Polskie Linie Kolejowe przygotują do sprawnych przejazdów most kolejowy nad Odrą w miejscowości Pomorsko. Zasadnicze prace planowane
PRZECZYTAJkolejowych połączeń nad Bałtyk od Sławna oraz Koszalina. Przygotowane materiały odpowiedzą, jak można zmienić przebieg linii kolejowych lub przygotować nowy odcinek linii. Realizacja wypracowanych rozwiązań
PRZECZYTAJNiebawem rozpocznie się transport do Polski drugiej, większej tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy
PRZECZYTAJ