Wyniki wyszukiwania
nowymi, a w Koźminie Wielkopolskim zamiast obecnych trzech – po przebudowie – dla podróżnych przygotowane będą dwie platformy (obecne perony nr 2 i nr 3 z nową numeracją: peron nr 1 i nr 2). PKP Polskie
PRZECZYTAJruch drogowy. Zakres prac wymaga zamknięcia dwóch z czterech torów, które obejmie budowa. Według przygotowanego rozkładu, niektóre pociągi regionalne pojadą w skróconej relacji Warszawa – Zielonka, lub z
PRZECZYTAJdostęp do 14 pociągów, jadących min. w stronę Lublina i Stalowej Woli Południe. Dla podróżnych przygotowano wiaty i ławki. Peron ma oświetlenie, zamontowano czytelne oznakowanie oraz tablice informacyjne
PRZECZYTAJh zakładkach. Portal Pasażera ma także wersję angielskojęzyczną. Dla osób z dysfunkcją wzroku przygotowana została specjalna kontrastowa wersja serwisu. Portal dostosowany jest także do potrzeb osób n
PRZECZYTAJcharakterem obiektu. Projekt realizowany jest w trybie projektuj i buduj. Dotychczas wykonawca przygotował projekt. Wykonał monitoring kanalizacji, odwodnienia oraz części instalacji. Sprawdzono oryginalną
PRZECZYTAJ80 km/h, linią pojadą też cięższe składy – dopuszczalny nacisk na oś ma wynieść 221 kN/oś. PLK przygotowały już dokumentację projektową. Przetarg wyłoni wykonawcę, a prace budowlane są zaplanowane na lata
PRZECZYTAJpasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli określić przygotowana dokumentacja projektowa. Na zadanie PLK planują przeznaczyć kolejne 160 mln zł. Prace przewidziane
PRZECZYTAJo długości 750 metrów. Zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości i wąskie gardła. Wykonawca przygotuje ekspertyzę dotyczącą budowy drugiego toru na moście nad Wisłą w Górze Kalwarii. Przebudowa ponad
PRZECZYTAJrównież przebudowane urządzenia przewodowej i radiowej łączności kolejowej. Przebudowa za półmetkiem Przygotowany jest peron w Grabownie oraz część prac związanych z budową mijanki w Bukowicach Trzebnickich.
PRZECZYTAJprzyjechały z luksemburskiej huty. Ostatecznej obróbki wykonawca dokonuje jednak w Krakowie. Tak przygotowane, za pomocą ciężkich dźwigów, montowane są na moście. Pierwsze cztery dźwigary już zamocowano na
PRZECZYTAJ