Wyniki wyszukiwania
będzie przebudowywana w 2021 roku. Aby sprawnie prowadzić prace, wykonawca zgromadził materiały. Przygotowany jest m.in. tłuczeń na stacji Pierściec oraz kilkanaście tysięcy podkładów strunobetonowych na
PRZECZYTAJInwestycje PLK na Mazowszu
06.05.2020
się prace przygotowawcze. Stary tor zdemontowano już na odcinku prawie 40 kilometrów. Wykonawca przygotował materiał, w tym podkłady, szyny oraz tłuczeń do kolejnych prac i zakupił 70 % materiałów, co gwarantuje
PRZECZYTAJzwiększają wiaty, ławki i antypoślizgowa nawierzchnia. Dla osób o ograniczonych możliwościach przygotowano pochylnie, a na stacjach powstają przejścia podziemne z windami. Podobny standard zapewniony będzie
PRZECZYTAJInwestycja przebiega zgodnie z harmonogramem. Rozbudowywana o ponad 200 m część przejścia powstaje po wschodniej stronie stacji, w kierunku dzielnicy Wilda. Zapewni dogodne dojście na wszystkie perony
PRZECZYTAJpodpisanie umowy w zakresie fundowania stypendiów dla najlepszych studentów kierunku. Absolwenci będą przygotowani do podjęcia pracy w sektorze transportowym. Dla zarządcy infrastruktury oznacza to wykształcenie [...] pociągów. Rozwijamy współpracę ze szkołami i uczelniami, bo zależy nam na kadrze specjalistów dobrze przygotowanych do pracy. PLK zapewnią atrakcyjne stanowiska pracy i rozwój zawodowy – mówi Ireneusz Merchel
PRZECZYTAJułożono już nowe podkłady. Rozpoczął się montaż szyn. Na szlaku Łódź Żabieniec – Łódź Kaliska przygotowano podłoże, układany jest tłuczeń, następnie montowany będzie nowy tor. Zmienia się most nad rzeką
PRZECZYTAJsię możliwości linii kolejowej – na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Linia będzie przygotowana do prędkości 120 km/h, czyli o 40 km/h większej niż obecnie. Po zakończeniu wszystkich prac i
PRZECZYTAJ2 mln zł netto). Konsorcjum firm z liderem IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. przygotuje studium wykonalności dla budowy dodatkowych torów na trasie z Kutna do Łącka wraz z budową towarowej
PRZECZYTAJObecnie dojście do peronu zapewnia tymczasowe przejście w poziomie szyn. W Pabianicach wykonawca przygotował już nowe tory i sieć trakcyjną oraz 10 rozjazdów. Utrzymany jest ruch pociągów, a sprawne przejazdy
PRZECZYTAJNa odpowiednio przygotowanym podkładzie układany jest pierwszy blok. Następnie platforma przejeżdża po nowo zamontowanym obiekcie, w celu ułożenia kolejnego bloku. Dzięki tej technologii modernizacja przebiega
PRZECZYTAJ