• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1775, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-wazny-krok-ku-strategicznej-inwestycji-10464

Koleją do elektrowni jądrowej – ważny krok ku strategicznej inwestycji

29.01.2025

Lębork. Dostęp do planowanej w gminie Choczewo elektrowni jądrowej zapewniony będzie w pierwszym etapie od strony Lęborka (prace na odcinku linii nr 229 Lębork – Łeba). Zmodernizujemy również linię nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-remontuja-most-w-elblagu-dla-sprawnych-transportow-do-elektrocieplowni-7972

PLK remontują most w Elblągu dla sprawnych transportów do elektrociepłowni

10.02.2023

Rozpoczęto remont mostu kolejowego nad rzeką Elbląg. Wartość robót to prawie 12 mln zł. To kolejny etap prac na odcinku między Elblągiem Zdrój a Tropami na linii Elbląg – Braniewo, które przełożą się na [...] cy nieprzerwany dojazd składów do elektrociepłowni. Prace na moście nad rzeką Elbląg są kolejnym etapem robót, które usprawnią przewozy towarowe. W poprzednim roku na 2,5-kilometrowym odcinku między Elblągiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-weglem-do-elektrocieplowni-wracaja-na-most-w-elblagu-8454

Pociągi z węglem do elektrociepłowni wracają na most w Elblągu

16.06.2023

. Wartość zadania wyniosła 12 mln zł netto ze środków własnych PLK S.A. Remont mostu był kolejnym etap prac na linii kolejowej nr 254 Tropy – Braniewo, na odcinku Tropy – Elbląg Zdrój, których celem była

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-stawia-na-ekologie-2851

Kolej stawia na ekologię

05.08.2015

zwierząt, budowa przejść dla zwierząt, instalacja akustycznych urządzeń do ochrony zwierząt. Już na etapie przedprojektowym PLK podejmuje badania oraz inwentaryzacje przyrodnicze. To usprawnia prowadzenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/srodki-z-kpo-na-kolej-wydamy-efektywnie-9979

Środki z KPO na kolej wydamy efektywnie

06.08.2024

programie Kolej + oraz Krajowego Programu Kolejowego. Niestety, z uwagi na duże zaawansowanie, często na etapie budowlanym, nie udało się zatrzymać niektórych absurdalnych pod kątem transportowym, ekonomicznym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-konina-i-kola-efekty-prac-plk-na-odcinku-trasy-poznan-warszawa-4935

Lepsze podróże z Konina i Koła. Efekty prac PLK na odcinku trasy Poznań – Warszawa

21.08.2020

Zasadnicze prace na wielkopolskim odcinku modernizowanej linii między Swarzędzem a Barłogami zakończą są do końca sierpnia. – Dzięki Krajowemu Programowi Kolejowemu kolej staje się coraz bardziej atra

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

drugi tor. W maju pociągi będą kursowały dwoma torami dostosowanymi do prędkości 120 km/h. W kolejnym etapie prace obejmą odcinki: Lublinek - Pabianice oraz Dobroń - Łask. W ostatniej fazie projektu planuje [...] pn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” w 65% jest współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

Trasa z Łodzi do Warszawy (najbardziej obciążony ruchem kolejowy szlak w Polsce) jest na ostatnim etapie modernizacji. Dzięki zakończonym w 2014 r. pracom z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego jadą tam

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

przeprawy mostowej: 193 m Termin oddania do użytku: pierwszy etap w listopadzie tego roku, kolejny w 2016 r. Koszt inwestycji: 17 mln zł (I etap) 2. Most na rzece Liwiec – Rail Baltica Jeden z 9 modernizowanych [...] Zadbały także o zachowanie historycznego wyglądu kratownic mostu. W listopadzie zakończył się pierwszy etap prac, wart 17 mln zł. W kolejnym – zaplanowanym na przyszły rok - wyremontowana zostanie druga część [...] gigantyczną konstrukcję ważącą około 650 ton nasunięto nad nurtem Odry. Najbardziej spektakularnym etapem przebudowy mostu był demontaż starych, stalowych przęseł nurtowych. W operacji tej za ruchomy filar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-eec-trends-5403

PLK obecne na EEC Trends

18.02.2021

Programu Kolejowego to inwestycje zrealizowane bądź na etapie realizacji. To oznacza, że korzystamy już z efektów prowadzonych inwestycji. Na etapie przetargów są inwestycje za 3,4 mld zł. Nakłady zrealizowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...47484950515253545556...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 511 do 520 z 1775.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook