Wyniki wyszukiwania
Wrocławia (do przejazdu na ul. Strachocińskiej), po wymianie wyeksploatowanych podkładów i szyn, ułożono tory. Wzdłuż torowiska przygotowano odwodnienie, zapewniające właściwy stan toru i sprawne przejazdy na
PRZECZYTAJpodróżnych, lepiej oznakowane oraz z dobrą informacją pasażerską. Poza przystankami wymieniane są tory, rozjazdy i elementy sieci trakcyjnej. Przebudowa objęła urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W
PRZECZYTAJProgram rozjazdowy ze wsparciem UE
27.09.2018
160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają tor, np. przejeżdżają z toru głównego na tory boczne. Dla pasażerów to sprawniejsze, niekiedy szybsze podróże. Zwłaszcza ciężkie składy towarowe
PRZECZYTAJŁodzi, Wałbrzychu, Tarnowskich Górach, Sosnowcu, Lublinie i Szczecinie. Kolejne 15 wózków wjedzie na tory w przyszłym roku. Zasilą one zespoły techniczne zakładów m.in. w Białymstoku, Rzeszowie, Nowym Sączu
PRZECZYTAJKu dobrym podróżom Działdowo – Olsztyn
02.04.2019
z końcem marca pracę na ostatnim odcinku linii kolejowej: Olsztynek – Nidzica . Wymienione zostaną tory na odcinku ok. 28 kilometrów. Maszyna rozpoczęła pracę od przystanku Waplewo w kierunku Olsztynka
PRZECZYTAJbrawurowym zachowaniem. Przyczyny tragedii i najczęstsze błędy kierowców przy przejeżdżaniu przez tory to: omijania rogatek, wjeżdżania pod opadające rogatki, ignorowania znaków stop. – Modernizacja linii
PRZECZYTAJprzygotowawcze obejmują opracowanie dokumentacji projektowej i wykup gruntów, niezbędnych pod nowe tory. Kolejne etapy inwestycji (II i III) odnoszą się do modernizacji linii kolejowej nr 104 pomiędzy Chabówką
PRZECZYTAJbezpieczeństwo przejeżdżających pociągów. Sprawną i bezpieczną obsługę pociągów zapewnią też nowe tory. Jeszcze w tym roku zakończy się pierwszy etap modernizacji, czyli przebudowa dwóch torów przy peronie
PRZECZYTAJodcinku Zduńska Wola Karsznice – Dąbie nad Nerem (woj. łódzkie). Na 60 km dwutorowej linii PLK wymienią tory oraz sieć trakcyjną i rozjazdy. Szczegółowy zakres określi dokumentacja. Projekt usprawni przewóz
PRZECZYTAJfragment biegnie przez krakowskie Bronowice i Mydlniki, wkracza w zasadniczą fazę. Wykonawca wymienia tory, modernizuje wiadukty, montuje nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym i buduje nowe perony
PRZECZYTAJ