Wyniki wyszukiwania
Szczecin, rozkładowe przejazdy pociągów i roboty zapewnia odpowiednia organizacja inwestycji. Dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania są już gotowe m.in. na odcinkach Poznań
PRZECZYTAJprawie 3 km i remont 5 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów. Specjalna maszyna wyreguluje tory na ponad 21 kilometrach linii. Uporządkowana zostanie zieleń w bliskim sąsiedztwie linii. Podróżni
PRZECZYTAJbudowa blisko 5 km linii kolejowej, stanowiącej połączenie Rzeszowa z Portem Lotniczym w Jasionce. Nowe tory rozpoczną swój bieg w miejscowości Zaczernie i połączą się z nowo wybudowaną stacją kolejową Jasionka
PRZECZYTAJStructural Engineering (IABSE). – Dzięki szeroko zakrojonym inwestycjom zmieniamy kolej w Krakowie. Nowe tory i przystanki pozwolą lepiej wykorzystać potencjał kolei aglomeracyjnej jako podstawowego, przyjaznego
PRZECZYTAJKrakowski most kolejowy pojedzie nad San
21.06.2019
podróżni pojadą jesienią. Trzy nowoczesne przeprawy nad rzeką zastąpią obecny most. Dwa dodatkowe tory usprawnią podróże, pociągi pojadą częściej i szybciej (do 100 km/h). Podróż kolejowego mostu Stare
PRZECZYTAJszlaban na ryzyko!” pracownicy PLK nie tylko przypominają o zasadach bezpiecznego przejazdu przez tory, ale też edukują. Prowadzone są spotkania w przedszkolach i szkołach, odbywają się seminaria z udziałem
PRZECZYTAJzamontuje również wiaty. Poza obszarem obsługi pasażerów na stacji w Zduńskiej Woli PLK zmodernizowały 3 tory wraz z siecią trakcyjną oraz 20 rozjazdów. Są nowe urządzenia sterowania ruchem, które usprawnią
PRZECZYTAJmaja prowadzone są prace na odcinku Lublin – Dęblin. Zmienia się 17 stacji i przystanków. Układane są tory. W Puławach, Nałęczowie, Motyczu widać konstrukcje przejść podziemnych. Prace obejmują budowę obiektów
PRZECZYTAJstacjach Kiekrz, Szamotuły oraz Wronki. Prace trwają na pozostałych odcinkach. Wykonawcy montują nowe tory i sieć trakcyjną oraz przebudowują obiekty inżynieryjne. Pociągi na modernizowanym odcinku jeżdżą
PRZECZYTAJpociągów. Zmodernizowanych zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu
PRZECZYTAJ