Wyniki wyszukiwania
zdrowie i życie. W poprzednich odsłonach kampanii „Bezpieczny przejazd…” o rozwagę apelowali mężczyźni. Teraz kobiety: mamy, żony, siostry, córki są Ambasadorkami Bezpieczeństwa. Ich apel „kochanie, zwolnij przed
PRZECZYTAJW najnowszej wersji aplikacji informatycy z PLK dodali informację o połączeniach dla nowych przewoźników - Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Kolei Małopolskich. Dzięki temu użytkownicy smartfonów maj
PRZECZYTAJartystów. Powierzchnię paneli ławkowych na akcję udostępnił Zakład Linii Kolejowych w Warszawie. Teraz Ich betonową szarą przestrzeń wypełniają m.in. obrazki komiksu. Podróżni nie obcują już ze zdewastowana
PRZECZYTAJ2 godziny i 59 minut. Szybciej podróżujemy także z Trójmiasta na Hel. Najszybsze pociągi pokonują teraz ten odcinek w 1 godzinę 23 minuty, osiągając prędkość do 100 km/h. Krócej do Wrocławia, Częstochowy [...] do Wrocławia czas przejazdu skrócił się z 5 do 3 godzin, a podróż z Częstochowy do Wrocławia trwa teraz około 1,5 godziny. Łódź – Warszawa w 70 minut PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły najważniejszą
PRZECZYTAJprac oraz ich realizację zgodnie z harmonogramem. Niezbędne do rozpoczęcia prac dokumenty już mamy. Teraz uzupełniamy tylko wniosek o wznowienie postępowania w sprawie pozwolenia na budowę – powiedział po
PRZECZYTAJBugu oraz przy montażu nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Wygodnie koleją do Białegostoku - teraz czas na Czyżew – Białystok PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowują się do modernizacji trzeciego
PRZECZYTAJłukowych o wysokości ponad 12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny
PRZECZYTAJpięć 60-metrowych przęseł łukowych o wysokości ponad 12 m. Nasunięcie jednego trwało ok. 12 godzin. Teraz budowa drugiej nitki mostu wkracza w ostatnią fazę. Obiekt będzie przygotowywany do ułożenia toru
PRZECZYTAJdźwigarów ponad 12 m. To najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej Warszawę i Białystok. Teraz obok nowego mostu powstaje bliźniacza konstrukcja dla drugiego toru. Dzięki inwestycji zniknie tzw
PRZECZYTAJ