Wyniki wyszukiwania
łukowych o wysokości ponad 12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny
PRZECZYTAJpięć 60-metrowych przęseł łukowych o wysokości ponad 12 m. Nasunięcie jednego trwało ok. 12 godzin. Teraz budowa drugiej nitki mostu wkracza w ostatnią fazę. Obiekt będzie przygotowywany do ułożenia toru
PRZECZYTAJprzedłużeniem przejścia na druga stronę stacji, objął również modernizację środkowego peronu nr 2. Teraz obiekt jest wyższy i ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Winda gwarantuje dogodny
PRZECZYTAJRoboty swoim zasięgiem objęły też wymianę 17-km toru i sieci trakcyjnej między Porajem a Częstochową. Teraz prace przenoszą się na drugi tor. PLK budują nową nastawnię w stacji Poraj, nowoczesne urządzenia [...] torów od Zawiercia do Myszkowa oraz sieć trakcyjną. W stacji Myszków zbudowano też nowe rozjazdy. Teraz prace prowadzone są na drugim torze. Na przystanku Myszków Mrzygłód budowane jest przejście podziemne
PRZECZYTAJlinii. W maju br., zakończono również budowę mijanki w Majdanie Królewskim za 16,5 mln zł. netto. Teraz dwa tory umożliwiają mijanie się pociągów. Dzięki temu jest sprawniejszy przejazd pociągów i większa
PRZECZYTAJRybniku Niedobczycach (między Rybnikiem Towarowym a Suminą) wymieniono już nawierzchnię drogowo—torową. Teraz roboty obejmą wymianę urządzeń zabezpieczających. W Lublińcu modernizowane są dwa przejazdy (na linii
PRZECZYTAJwykonali pomiary satelitarne układu geometrycznego torów na odcinku Tczew – Chojnice i Chojnice – Bursy. Teraz sprawdzą, czy pomiary wykonane tą technologią mogą dostarczyć pełnych i szczegółowych danych o geometrii
PRZECZYTAJKolej ułatwia komunikację na Podlasiu
08.08.2019
antypoślizgową nawierzchnię. Dzięki wyższej konstrukcji obiektu, wsiadanie i wysiadanie z pociągów jest teraz łatwiejsze. Osobom niewidomym i niedowidzącym w orientacji pomagają ścieżki dotykowe. Obiekt jest
PRZECZYTAJBezpieczniej przez tory na Podkarpaciu
16.07.2019
monitoring. Dwa przejazdy w Przemyślu już lepiej służą pieszym – poza wymianą torów i jezdni, są teraz chodniki. Na kolejnym skrzyżowaniu w pobliżu stacji, montowane są nowe urządzenia zabezpieczające
PRZECZYTAJdźwigarów ponad 12 m. To najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej Warszawę i Białystok. Teraz obok nowego mostu powstaje bliźniacza konstrukcja dla drugiego toru. Dzięki inwestycji zniknie tzw
PRZECZYTAJ