Wyniki wyszukiwania
po istniejących liniach kolejowych od Katowic przez stacje Chorzów Batory, Chorzów Miasto, Chorzów Stary, Bytom i Piekary. Od Bytomia Rozbark zostanie wybudowany ponad 20-kilometrowy odcinek dwutorowej linii
PRZECZYTAJWarszawa Zachodnia: kolejny etap prac
12.02.2021
Jerozolimskich. Komunikację ułatwi czytelne oznakowanie i plany z organizacją ruchu. Wyburzony zostanie stary budynek dworca Warszawa Zachodnia od strony ul. Tunelowej. W tym miejscu będzie budowany segment
PRZECZYTAJMinister Infrastruktury Andrzej Adamczyk. W efekcie inwestycji zwiększy się komfort obsługi pasażerów. Stary peron na stacji w Niemojkach zostanie rozebrany. Będzie nowy wyższy obiekt, który ułatwi wsiadanie
PRZECZYTAJpierwsze pociągi. Wówczas wykonawcy przystąpią do następnych etapów inwestycji. Rozebrany zostanie stary most i wybudowane będą dwie nowe przeprawy. Pomiędzy ul. Kopernika, a ul. Miodową, w miejscu starego
PRZECZYTAJna liniach kolejowych nr: 132, 147, 161, 180, 188, 654, 657 na odcinkach Gliwice – Bytom, Chorzów Stary – Mysłowice oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka”. Pociągi jeżdżą już szybciej i sprawniej po linii kolejowej
PRZECZYTAJkształtowy wraz z podstawą ze stacji Jankowo Pomorskie, przekaźnikowy pulpit nastawczy ze stacji Stary Klukom, kształtowa tarcza ostrzegawcza oraz kształtowa tarcza manewrowa ze stacji Kalisz Pomorski
PRZECZYTAJMost w przywróconej po latach pierwotnej lokalizacji pozwoli na zwiększenie prędkości pociągów. Stara przeprawa zostanie zdemontowana. Wróciły bezpośrednie połączenia między Goczałkowicami Zdrojem a
PRZECZYTAJ(linia kolejowa nr 18 Kutno – Piła Główna). Zbudowaliśmy nowe przejście podziemne, które zastąpiło stary obiekt łączący wyłącznie perony stacji. Nowe przejście liczy około 75 metrów i jest trzykrotnie dłuższe
PRZECZYTAJzapewni wygodny dostęp do kolei pieszym i rowerzystom. Powstanie drugi peron, rozebrany zostanie także stary most nad rzeką. Coraz bliżej szybkich podróży Największa inwestycja PLK SA na terenie województwa
PRZECZYTAJą i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. Kilkadziesiąt metrów przed mostem kolejowym składy zjadą na „stary” tor, z którego obecnie korzystają pociągi. Niecodzienna operacja połączenia torów została szczegółowo
PRZECZYTAJ