• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-w-stargardzie-zapewnia-wygodniejsze-i-bezpieczniejsze-podroze-koleja-8129

Inwestycje w Stargardzie zapewnią wygodniejsze i bezpieczniejsze podróże koleją

29.03.2023

na drugiej połówce stacji, w tym przebudowy drugich połówek wiaduktów, planowana jest w drugiej połowie tego roku. Bezpieczniej pociągiem między Poznaniem a Szczecinem Na stacji zlokalizowane będzie także [...] planowana jest do końca 2023 roku. Zakończenie prac na stacji w Stargardzie planowane jest w drugiej połowie 2024 roku. Więcej informacji o inwestycji dostępnych jest na stronie internetowej projektu . Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-przystankow-zaosie-i-zakowice-pld-na-trasie-lodz-tomaszow-maz-8192

Lepsze podróże z przystanków Zaosie i Żakowice Płd. na trasie Łódź – Tomaszów Maz.

12.04.2023

roku, a zakończenie w połowie 2024 r. Procedowany jest przetarg na budowę nowego przystanku Głowno Północne. Prace w Głownie zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Rządowy Program

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy, wprowadzony w połowie grudnia, pozwoli zaoszczędzić pasażerom ok. 10 minut. Osiągnięcie docelowo zakładanego czasu przejazdu [...] wyremontowanych zostało blisko 80 km torów, te prace są już na ukończeniu. Wymieniono również ponad połowę z 54 rozjazdów na najważniejszych stacjach. Trwa również remont 120 letniego wiaduktu kolejowego [...] Bydgoszcz będzie kosztował ponad 225 mln zł (brutto). Zakończenie inwestycji planowane jest na drugą połowę 2014 roku. Ta i inne inwestycje prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wymieniamy-siec-trakcyjna-dla-sprawniejszych-podrozy-z-krakowa-do-warszawy-9997

Wymieniamy sieć trakcyjną dla sprawniejszych podróży z Krakowa do Warszawy

14.08.2024

Przedsiębiorstwem Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej Sp. z o.o. zrealizowana będzie do połowy września. W tym czasie wykonawcy wymienią fundamenty, słupy i bramki, na których wisi sieć trakcyjna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/28-bezkolizyjnych-skrzyzowan-na-linii-trzebinia-czechowice-w-przebudowie-4835

28 bezkolizyjnych skrzyżowań na linii Trzebinia – Czechowice w przebudowie

15.07.2020

płynnie przejadą pod torami po dwóch pasach ruchu. Piesi zyskają 2-metrowy chodnik. Wykonawca w połowie lipca rozpoczął prace. Zdemontuje stare elementy obiektu i wybuduje nowy wiadukt. Prace przeprowadzone [...] Oświęcim – Czechowice-Dziedzice (nr 93) będą krótsze podróże. Czas przejazdu skróci się prawie o połowę do ok. 40 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 80 km/h. Będzie wyższy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-lubelskiej-kolei-aglomeracyjnej-4803

Coraz bliżej Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej

04.07.2020

programowo-przestrzennej na potrzeby powstania Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej. - Dotrzymujemy słowa. W połowie czerwca podpisano porozumienie w sprawie Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej, a już z początkiem lipca [...] 2020-2021. Jej koszt szacowany jest na ok. 400 tys. zł. Województwo Lubelskie zobowiązało się pokryć połowę kosztów opracowania, a pozostałą część sfinansują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Powstanie koncepcji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-za-polmetkiem-transport-pierwszej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-4518

Łódź. Za półmetkiem transport pierwszej maszyny TBM do drążenia tuneli

20.01.2020

650-tonowej maszyny TBM - mechanicznego kreta o 8,76 m średnicy i 95 m długości. Dojechała ponad połowa wszystkich ciężkich elementów. W kolejnych dniach od producenta z Niemiec do Polski wyruszą ostatnie [...] TBM, która będzie drążyła tunel w stronę stacji Łódź Fabryczna. Drążenie tuneli rozpocznie się w połowie 2020 r. Zakończenie inwestycji planowane jest do 2022 roku. Inwestycja zwiększy przepustowość łódzkiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-lepszych-podrozy-plk-zwieksza-mozliwosci-linii-zbaszynek-czerwiensk-4570

Dla lepszych podróży PLK zwiększą możliwości linii Zbąszynek – Czerwieńsk

06.03.2020

charakteru. Zmiany w komunikacji Prace na szlaku miedzy Zbąszynkiem a Czerwieńskiem rozpoczną się w połowie marca (16 marca). Ze względu na zakres robót, na linii jednotorowej konieczne jest wprowadzenie [...] środków własnych Polskich Linii Kolejowych. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w drugiej połowie 2022 r. Prace między Zbąszynkiem a Czerwieńskiem uzupełniają inwestycje prowadzone przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmienia-sie-stacja-rzeszow-bedzie-dodatkowy-przystanek-3953

Zmienia się stacja Rzeszów, będzie dodatkowy przystanek

11.10.2018

zachodniej części stacji zakończą się w pierwszej połowie 2019 roku. Wtedy też przebudowany zostanie ostatni z trzech mostów. Nowy Rzeszów Główny W połowie 2019 roku rozpocznie się przebudowa centralnej części [...] Powstanie także chodnik i ścieżka rowerowa. Prace rozpoczną się w marcu 2020 i zakończą w pierwszej połowie 2021 roku. Zmiany w organizacji ruchu Dalsza wymiana torów i rozjazdów w rejonie przebudowywanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/98-inicjatyw-programu-poprawy-bezpieczenstwa-na-kolei-zrealizowanych-w-2013-r-2139

98% inicjatyw Programu Poprawy Bezpieczeństwa na kolei zrealizowanych w 2013 r.

03.01.2014

ds. bezpieczeństwa w Grupie PKP. Mniej wypadków, mniej poszkodowanych Od początku 2013 r. roku do połowy grudnia odnotowano 824 wypadki i incydenty. Oznacza to spadek o 7,6% (68) zdarzeń w stosunku do [...] Zdecydowanie poprawiły się statystyki dotyczące poszkodowanych w tych zdarzeniach. W 2013 r. (do połowy grudnia) w zdarzeniach na sieci kolejowej ucierpiało 329 osób (z czego 327 na przejściach, przejazdach [...] ch, obejmujących m.in. szkolenia z awarii i usterkowości urządzeń sterowania ruchem kolejowym. O połowę mniej jazd na sygnał zastępczy PKP Polskie Linie Kolejowe podjęły kolejne działania ograniczające

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook