Wyniki wyszukiwania
składy Polregio, pojadą autobusy na odcinku Sucha Beskidzka – Zakopane. Informacje są dostępne na plakatach, portalpasazera.pl oraz na stronach internetowych przewoźników. Projekt jest współfinansowany przez
PRZECZYTAJprelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampanie informacyjne w mediach, na plakatach i ulotkach. Więcej informacji na: www.bezpieczny-przejazd.pl Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski
PRZECZYTAJistnieje też możliwość pobrania i wydrukowania ze strony internetowej http://rozklad.plk-sa.pl/ plakatu z rozkładem jazdy dla każdej stacji w Polsce. Wszelkie zmiany i korekty rozkładu są publikowane przez
PRZECZYTAJprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo drogowych. Spoty filmowe i radiowe, ulotki, plakaty, happeningi, pogadanki i konferencje spowodowały, że zagadnienie potrzeby zachowania bezpieczeństwa
PRZECZYTAJskłady Polregio, pojadą autobusy na odcinku Sucha Beskidzka – Zakopane. Informacje są dostępne na plakatach, portalpasazera.pl oraz na stronach internetowych przewoźników. Projekt jest współfinansowany przez
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd.pl. W przypadku zagrożenia na terenie
PRZECZYTAJkonkursy, happeningi, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz akcje informacyjne w mediach, na plakatach i ulotkach. Kampania obecna jest również w social mediach, stacjach telewizyjnych, rozgłośniach
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na http://www.bezpieczny-przejazd.pl/ . Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJbezpieczeństwo i właściwe zachowanie przy przekraczaniu torów w mediach społecznościowych oraz plakaty, banery i ulotki. Więcej informacji na http://www.bezpieczny-przejazd.pl/ Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJprelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampania informacyjna w mediach, na plakatach i ulotkach. Zaplanowano też intensywną współpracę z youtuberami, blogerami oraz vlogerami, by dotrzeć
PRZECZYTAJ