• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 25t. Rezultatów: 163, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

aglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-czesci-duzej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-w-lodzi-4591

Pierwsze części dużej maszyny TBM do drążenia tuneli w Łodzi

19.03.2020

aglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

województwa codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-koninie-blizej-bezpiecznych-drog-nad-i-pod-torami-na-linii-poznan-warszawa-4503

W Koninie bliżej bezpiecznych dróg nad i pod torami na linii Poznań – Warszawa

08.01.2020

Budowany wiadukt drogowy w Koninie na torami trasy Poznań – Warszawa ma 25 m długości i 6 m wysokości. Obiekt zwiększy bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i znacząco poprawi system komunikacji drogowej w [...] wykonaniu dojazdów, do czego zobowiązał się samorząd. Liczby inwestycji Wymiary wiaduktu drogowego: 25 m długości 18 szerokości 6 m wysokości Do wybudowania przyczółków i nasypów wiaduktu wykorzystano już: [...] ąc dogodne łączenie ruchu pasażerskiego i towarowego na linii, będącej ważną częścią korytarza TEN–T Morze Północne ‒ Bałtyk. Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym pozwoli na sprawny przejazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-ze-stalowej-woli-do-lublina-bez-przesiadek-4392

Pociągiem ze Stalowej Woli do Lublina bez przesiadek

07.10.2019

prac czas przejazdu w relacji Lublin – Stalowa Wola skróci się o ok. 20 min z ok. 1h 45 min do ok. 1h 25 min dla pociągów regionalnych oraz o ok. 15 min z ok. 1h 20 min do ok. 1h 05 min dla pociągów międ [...] Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 668 679 414

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mielcu-wiadukt-nad-torami-zwiekszy-bezpieczenstwo-i-usprawni-komunikacje-4390

W Mielcu wiadukt nad torami zwiększy bezpieczeństwo i usprawni komunikację

07.10.2019

Stację Mielec zmodernizują Polskie Linie Kolejowe w ramach reaktywacji trasy Padew - Mielec - Dębica (nr 25). Będzie nowy peron, dostosowany do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Kładkę [...] km toru i przebudowano dwa przejazdy kolejowo – drogowe. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podk [...] kwartale 2020 r. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: + 48 694 480 153 rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/perspektywy-rozwoju-wroclawskiego-wezla-kolejowego-4388

Perspektywy rozwoju Wrocławskiego Węzła Kolejowego

04.10.2019

Muchobór i Wrocław Świebodzki za ponad 2,5 mln zł ma na celu ustalenie niezbędnego zakres robót dla dostosowania linii do wymogów europejskiej sieci kolejowej TEN-T. Dokument umożliwi pozyskanie środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-intercity-i-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-zapowiadaja-rozklad-jazdy-na-sezon-2019-2020-4359

PKP Intercity i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapowiadają rozkład jazdy na sezon 2019/2020

12.09.2019

prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 694 480 239 Katarzyna Grzduk Rzecznik prasowy PKP Intercity S.A. rzecznik@intercity.pl T: 505 554 384 [...] popularnych trasach Na najpopularniejszej trasie z Warszawy do Krakowa podróżni mogli wybierać spośród 25 połączeń – 5 par TLK, 6 par IC, 3 par EIC i 11 par EIP. Stolicę z Trójmiastem połączy 21 par pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-w-malopolsce-4371

Rozwój kolei w Małopolsce

23.09.2019

Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Województwo małopolskie będzie partycypowało 25% (nie więcej niż 1 mln zł) w kosztach opracowania studium. PLK zaangażują się w pozostałą część. Partnerzy [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nad-mobilnymi-systemami-pomiaru-torow-pracuja-ncbir-uczelnie-i-plk-4336

Nad mobilnymi systemami pomiaru torów pracują NCBiR, uczelnie i PLK

26.08.2019

Centrum Badań i Rozwoju oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Potrwają do 2021 roku. Wartość ponad 2,5 mln zł. Od prototypu do efektów Opracowany został prototyp pojazdu do badań. To platforma na ramie [...] Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 163.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook