Wyniki wyszukiwania
powinny zakończyć się do 2027 roku, rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest na przełomie 2027 i 2028 roku. Dla linii kolejowej na odcinku Ostrów Mazowiecka – Małkinia zakończenie prac projektowych wraz
PRZECZYTAJGliwice - Pyskowice Miasto” przewidziano prace projektowe w latach 2023 – 2025, a budowę w latach 2026 – 2028. Szacowana wartość całego zadania (prace projektowe i budowlane) to 94 mln zł. Przetarg jest ważnym
PRZECZYTAJprac projektowych planowane jest na koniec 2027 r. Roboty budowlane mogłyby być realizowane w latach 2028 - 2031, po wcześniejszym pozyskaniu finansowania. Katowice Piotrowice – Tychy to część dużej inwestycji
PRZECZYTAJProgramem Kolejowym oraz Programem Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej + do 2028 roku. Proponowane do realizacji lokalizacje są na stronie Ministerstwa Infrastruktury https://www
PRZECZYTAJdokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Program Kolej Plus zaplanowano do realizacji do 2028 roku. Jego realizacja wpłynie na poprawę warunków życia mieszkańców i wzrost atrakcyjności wielu regionów
PRZECZYTAJProgramem Kolejowym oraz Programem Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej + do 2028 roku. Program Przystankowy w woj. lubelskim W województwie lubelskim program przystankowy obejmuje
PRZECZYTAJ506. Wzdłuż linii pojawią się ekrany akustyczne porośnięte zielenią. Cała inwestycja ma potrwać do 2028 roku. Modernizacja odcinka Warszawa Wawer – Otwock to ostatni etap modernizacji linii otwockiej. W
PRZECZYTAJzadania. Podpisanie umowy z wykonawcą planowane jest w III kw. 2025 r., a zakończenie prac w I kw. 2028 r. Będzie kolej do elektrowni jądrowej Aktualnie przygotowujemy dokumentację projektową dla zadania
PRZECZYTAJporośnięte zielenią. Umowy z wykonawcami podpiszemy w 2025 roku, a cała inwestycja ma potrwać do 2028 roku. Jej szacowana wartość to 1,8 mld zł. Inwestycja ubiega się o współfinansowanie w ramach FENIKS
PRZECZYTAJKolej w Lubuskim na dobrych torach
11.12.2024
Lubusku, Budziechowie i Jasieniu. Przewidujemy, że mieszkańcy regionu skorzystają z efektów prac w 2028 r. i po blisko 30 latach znów pojadą pociągiem między Lubskiem a Zieloną Górą. Dla lepszego nadzoru
PRZECZYTAJ