Wyniki wyszukiwania
Ku dobrym podróżom Działdowo – Olsztyn
02.04.2019
słupach rozwieszona zostanie sieć trakcyjna. Nowe elementy zapewnią jazdę na tym odcinku z wyższą prędkością. Na linii kolejowej między Olsztynem a Działdowem położono już łącznie ok. 55 km nowego toru. Użyto
PRZECZYTAJKatowice. W 2020 roku pociągi, łączące miasta, po uzyskaniu odpowiednich certyfikatów, pojadą z prędkością 160 km/h. Wartość inwestycji to ok. 2 mld zł. Projekt współfinansowany jest ze środków UE, program
PRZECZYTAJ. Przez Wisłę pociągi pojadą po dwóch nowych mostach, a dzięki nowym torom poruszać się będą z prędkością 100 km/h. Największa inwestycja, realizowana przez PLK na południu Polski, zakończy się w 2020
PRZECZYTAJzakończeniu robót na całej linii Skarżysko-Kamienna – Sandomierz pociągi pasażerskie pojadą szybciej z prędkością 120 km/h. Możliwe będzie przywrócenie regularnych połączeń z Ostrowca Świętokrzyskiego do Sandomierza
PRZECZYTAJskróci się o ok. 40 min – z 1 h 35 min do ok. 55 min. Pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością do 120 km/h. PLK zmodernizują 2 stacje: Szydłów i Łambinowice oraz 9 przystanków: Opole Chmielowice
PRZECZYTAJpodróże Ważnym efektem rewitalizacji linii nr 106 na odcinku Boguchwała – Czudec jest zwiększenie prędkości pociągów z 60 km/h do 100 km/h. Po pracach i zakończeniu testów urządzeń, pociągi pojadą szybciej
PRZECZYTAJskłady pasażerskie pojadą do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h (obecnie 70 km/h). Podniesienie prędkości w ruchu kolejowym zapewni wymiana torów oraz 14 rozjazdów, które będą wyposażone w urządzenia e
PRZECZYTAJCzterema torami przez Wisłę
21.06.2018
będą 4,5 metra nad poziomem drogi, a ich wysokość osiągnie 18 metrów. Pociągi pojadą po nich z prędkością 100 km/h. Pierwszy etap robót ruszy w poniedziałek (25 czerwca) po obu stronach Wisły – na bulwarach
PRZECZYTAJzapewni przebudowa urządzeń sterowania ruchem i 16 przejazdów kolejowo-drogowych. Pociągi pojadą z prędkością do 60 km/h. Płynny przejazd ciężkich składów zapewni montaż 34 nowych rozjazdów na stacjach: Kuźnica
PRZECZYTAJymi miejscowościami Zagłębia Miedziowego. Po zakończeniu projektu pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a składy towarowe do 80 km/h. Pozwoli to na znaczące skrócenie czasu podróży oraz
PRZECZYTAJ