• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ciszej-i-szybciej-pojedziemy-pociagiem-z-lodzi-do-zdunskiej-woli-5550

Ciszej i szybciej pojedziemy pociągiem z Łodzi do Zduńskiej Woli

31.03.2021

Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” o wartości ok. 387 mln zł netto jest w 65% współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Liczby inwestycji:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kaliska-pierwszy-nowy-peron-i-wiadukt-wschodni-w-budowie-5292

Łódź Kaliska – pierwszy nowy peron i wiadukt wschodni w budowie

05.01.2021

latach 2019 - 2022. Roboty budowlane zakończą się do października 2022 roku. Wartość inwestycji to 337 mln zł netto.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-torach-24-h-kontrola-dla-bezpieczenstwa-5018

Na torach 24 h kontrola – dla bezpieczeństwa

24.09.2020

Kunowice – Warszawa – Terespol. Zmodernizowane będą 4 urządzenia. Wartość inwestycji oszacowano na ok. 17 mln zł. Liczba miejsc kontroli stanu m.in. kół i hamulców zwiększy się do 225. Czujniki dokładnie śledzą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-kilometry-nowych-torow-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-5408

Kolejne kilometry nowych torów do portów w Szczecinie i Świnoujściu

19.02.2021

dofinansowana jest z unijnego instrumentu finansowego CEF – „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na połowę 2022 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-bedzie-najszybciej-z-jelcza-do-wroclawia-5394

Koleją będzie najszybciej z Jelcza do Wrocławia

16.02.2021

Jelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice w celu przywrócenia przewozów pasażerskich we WrOF” wynosi 78,12 mln zł (netto). Inwestycja jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-tempo-realizacji-krajowego-programu-kolejowego-4884

Dobre tempo realizacji Krajowego Programu Kolejowego

03.08.2020

z założonym harmonogramem. Codziennie na sieci kolejowej realizowane są roboty o wartości ponad 40 mln zł. W 2020 r. PLK planują nakłady na poziomie kilkunastu miliardów złotych. - Nie zwalniamy tempa i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-centralnej-magistrali-kolejowej-beda-krotsze-podroze-4843

PLK zwiększają możliwości Centralnej Magistrali Kolejowej – będą krótsze podróże

16.07.2020

pociągów z prędkością do 250 km/h. Prace zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość inwestycji to blisko 57 mln zł netto. Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków krajowych. – Krajowy Program Kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsza-kolej-na-stacji-paslek-4815

Dostępniejsza kolej na stacji Pasłęk

07.07.2020

Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Szacunkowa wartość prac na stacji Pasłęk to 4 mln zł netto. Wybrany w przetargu wykonawca opracuje dokumentację projektową i wykona roboty, planowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-rzeszow-glowny-korzysci-dla-podroznych-na-polmetku-prac-4535

Stacja Rzeszów Główny – korzyści dla podróżnych na półmetku prac

31.01.2020

umowy współfinansowanej ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Efekty inwestycji: zwiększenie komfortu obsługi pasażerów lepszy dostęp do pociągów dla osób

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-kilkuset-pociagow-skorzystali-z-elektryfikacji-linii-wegliniec-zgorzelec-4517

Podróżni kilkuset pociągów skorzystali z elektryfikacji linii Węgliniec – Zgorzelec

17.01.2020

prac była spółka PKP Energetyka. Projekt elektryfikacji odcinka Węgliniec – Zgorzelec o wartości 70 mln zł netto jest współfinansowana z instrumentu CEF – „Łącząc Europę”. Projekt jest współfinansowany przez

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook