Wyniki wyszukiwania
Północne zostanie kompleksowo przebudowana. W listopadzie rozpoczęły się prace na stacji – poprzedzone etapem projektowania. Inwestycja zwiększy przepustowość na terenie Katowickiego Węzła Kolejowego. Więcej
PRZECZYTAJszersza od podobnych tego typu obiektów. W przyszłości, po wykonaniu przez lokalny samorząd następnego etapu prac, obiekt będzie przedłużony do ul. Łagiewnickiej, a budowa najazdów pozwoli korzystać z niego
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Inf
PRZECZYTAJtzw. ścianek szczelnych. Prowadzone są równocześnie badania geologiczne. Roboty w terenie poprzedził etap projektowy. Lepsza kolej w regionie Dzięki pracom PLK czas przejazdu z Trzebini do Czechowic - Dziedzic
PRZECZYTAJprace o wartości około 14 mld zł. Oznacza to, że 85% KPK to projekty zakończone i na zaawansowanym etapie realizacji. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowują się do nowej perspektywy. W 2021 r. spółka
PRZECZYTAJramach większego projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Prace budowlane są planowane na lata 2021-2022. Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków
PRZECZYTAJChrząstawa Mała, Nadolice Małe, Wrocław Wojnów Wschodni, Wrocław Strachocin i Wrocław Popiele. Ważnym etapem realizowanej inwestycji jest przebudowa peronów na wszystkich 11. stacjach i przystankach. Nowe perony
PRZECZYTAJpn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” w 65% jest współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” jest współfinansowany ze środków UE POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Dorota
PRZECZYTAJ