Wyniki wyszukiwania
wnioskodawcę w studium planistyczno-prognostycznym. Pociągi między Łomżą i Łapami pojadą z maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich
PRZECZYTAJpo uzyskaniu wymaganych certyfikatów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie
PRZECZYTAJe przejazdy pociągów. Do zakończenia inwestycji dla zachowania bezpieczeństwa na obszarze robót prędkość pociągów będzie ograniczona. W Andrespolu postępuje przebudowa sieci telekomunikacyjnych i elek
PRZECZYTAJpo uzyskaniu wymaganych certyfikatów, najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Procedury, związane z uzyskaniem nowych dopuszczeń, są sukcesywnie
PRZECZYTAJa na styku dróg z torami. Po realizacji zadania pociągi pokonają odcinek Wielbark – Chorzele z prędkością do 60 km/h, co zapewni sprawny i płynny przejazd w kierunku m.in. Ostrołęki lub Olsztyna czy Ełku
PRZECZYTAJczterema torami. Pozwoli to oddzielić ruch dalekobieżny od regionalnego. Do 100 km/h zwiększy się prędkości na torach w centrum stolicy Małopolski, a przewoźnicy będą mogli zaplanować dodatkowe połączenia
PRZECZYTAJmiędzy Warszawą a Przasnyszem szacowany jest na ok. godzinę i 15 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 160 km/h. Kolej zyska dodatkowe znaczenie jako ekologiczny środek transportu. Według projektu
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi poruszać się będą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJramach instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
zakończeniu przebudowy i uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych trasa będzie dostosowana do prędkości 160 km/h. Więcej informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl Kontakt dla mediów: Karol
PRZECZYTAJ