• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-lodz-srodmiescie-jeden-z-trzech-tunelowych-6752

Przystanek Łódź Śródmieście – jeden z trzech tunelowych

07.03.2022

komory demontażowej przy Łodzi Fabrycznej. Zakończenie głównych prac na Śródmieściu zaplanowano na połowę 2023 roku. Na czas prac, po ustaleniach z miastem, wprowadzono tymczasową organizację ruchu. Wzmocniono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszaja-sie-mozliwosci-linii-kolejowych-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-7255

Zwiększają się możliwości linii kolejowych do portów w Szczecinie i Świnoujściu

26.07.2022

– „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę 2022 roku. Inwestycja w liczbach 96 km nowych torów (61 km w Szczecinie i 35 km w Świnoujściu) 285

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-nowoczesna-maszyna-konczy-drazenie-tunelu-na-dolnym-slasku-8673

Katarzyna – nowoczesna maszyna – kończy drążenie tunelu na Dolnym Śląsku

07.09.2023

przyległych łącznicach” przewidywane jest obecnie na II kw. 2024 r. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/horyzontalny-rozklad-jazdy-ruszaja-konsultacje-9916

Horyzontalny Rozkład Jazdy. Ruszają konsultacje

17.07.2024

Konsultacje będą prowadzone w drugiej połowie 2024 r . Na specjalnej stronie internetowej HRJ będzie można zapoznać się z założeniami dla oferty przewozowej w rozkładzie jazdy 2034/2035 , a więc po wybudowaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-z-krakowa-do-gdowa-w-okamgnieniu-10431

Podłęże-Piekiełko: Z Krakowa do Gdowa w okamgnieniu

18.01.2025

Linii Kolejowych S.A. Zwycięzca ogłoszonego przetargu będzie miał czas na wykonanie inwestycji do połowy 2029 roku. Po zakończeniu prac powstanie dwutorowa, zelektryfikowana linia kolejowa, po której pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-lepszy-dostep-do-kolei-na-przystankach-linii-bialystok-czeremcha-6122

Podlaskie – lepszy dostęp do kolei na przystankach linii Białystok – Czeremcha

14.09.2021

korzystać z peronu tymczasowego. Rozpoczęcie prac jest planowane na IV kw. br., a zakończenie w połowie 2022 r. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej W maju br. przyjęto uchwałę w sprawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepsze-tory-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-6654

Coraz lepsze tory do portów w Szczecinie i Świnoujściu

02.02.2022

„Łącząc Europę” (CEF) w wysokości ok. 500 mln zł. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują inwestycję do połowy 2022 r. Inwestycja w liczbach: 96 km nowych torów (61 km w Szczecinie i 35 km w Świnoujściu) 285

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/atrakcyjne-polaczenia-pociagiem-z-lodzi-i-zgierza-do-ozorkowa-leczycy-i-kutna-6542

Atrakcyjne połączenia pociągiem z Łodzi i Zgierza do Ozorkowa, Łęczycy i Kutna

29.12.2021

tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. Przebudowywano wiadukty kolejowe w Zgierzu. Od połowy 2021 roku ruch pociągów odbywa się po dwóch zmodernizowanych torach.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-nowe-tory-dla-lepszego-dostepu-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-5085

Kolejne nowe tory dla lepszego dostępu do portów w Szczecinie i Świnoujściu

22.10.2020

CEF – „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na połowę 2022 roku. Zachęcamy do obejrzenia filmu z postępu prac https://www.youtube.com/watch?v=qjU-ijJ2cJ4

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-wadowice-andrychow-z-unijnym-dofinansowaniem-104-mln-zl-5146

Rewitalizacja trasy Wadowice – Andrychów z unijnym dofinansowaniem 104 mln zł

12.11.2020

ruchem kolejowym. Prace na 40 przejazdach kolejowo-drogowych zwiększą poziom bezpieczeństwa. W połowie 2021 r. zaplanowano również budowę mijanki w Barwałdzie Średnim. Takie rozwiązanie zwiększy przepustowość

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...42434445464748495051...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 461 do 470 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook