Wyniki wyszukiwania
musi być wyższe niż warunek udziału. Warunek udziału, będzie tak postawiony, żeby mógł być szeroko spełniony, w samym kryterium punkty będzie można zdobywać: za wyższe kwalifikacje i za wyższe doświadczenie
PRZECZYTAJwięcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów i naprawy bieżące torów. Wyższa efektywność utrzymania w 2015 r. jest wynikiem reorganizacji terenowych struktur PLK, lepszej logistyki
PRZECZYTAJsprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury [...] weryfikowały lokalizację i prędkość pociągów. Dokładnie będzie wiadomo, gdzie znajduje się pociąg. Wyższa prędkość nie jest jedynym efektem budowy systemu ERTMS/ETCS poziomu 2. Istotne jest również podniesienie
PRZECZYTAJmln zł. Modernizacja stacji Lublin Główny Na stacji Lublin Główny pasażerowie korzystają z nowych, wyższych peronów oraz nowych wind które ułatwiają dostęp osobom o ograniczonej możliwości poruszania się
PRZECZYTAJdostosowania przepisów określających warunki korzystania z systemu ERTMS/ETCS, również dla prędkości wyższych niż obecnie wykorzystywana maksymalna prędkość 200 km/h. W pierwszej kolejności prędkość powyżej
PRZECZYTAJSzybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach
28.02.2018
Modernizacja w Idzikowicach obejmie 12 km kompleksowej przebudowy torów i wymianę sieci trakcyjnej. Stacja będzie przygotowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/
PRZECZYTAJNa Mazowszu, pociągi między Czachówkiem Południowym a Warką kursują nowym torem. Pasażerowie z wyższych peronów wygodniej wsiadają do wagonów na stacjach w Warce i Chynowie oraz na przystankach Sułkowice
PRZECZYTAJmiędzy Czachówkiem Południowym a Warką od październikowej korekty pojadą nowym torem. Pasażerowie z wyższych peronów wygodniej wsiądą do wagonów na stacjach w Warce i Chynowie oraz na przystankach Sułkowice
PRZECZYTAJModernizacja stacji obejmuje także wiadukt nad ul. dr Antoniego Troczewskiego. Łowicz Będą nowe wyższe perony, nr 1 o długości 400 m oraz peron nr 2 o długości 300 m. Obiekty te zostaną wyposażone w wiaty
PRZECZYTAJ