Wyniki wyszukiwania
została wyniesiona na ok. 6,2 m nad lustro wody. Projekt „Usprawnienie trwałego połączenia kraju z portem w Szczecinie: budowa mostu kolejowego nad Regalicą” to inwestycja Państwowego Gospodarstwa Wodnego
PRZECZYTAJlinii nr 201 zapewni sprawną wymianę handlową i poprawę warunków przewozu towarów koleją w kierunku portów morskich w Gdańsku i Gdyni, co przełoży się na rozwój przemysłu w skali krajowej. Realizacja całego
PRZECZYTAJmogą wyruszyć w podróż w lokalizacjach: Gliniszcze, Sidra, Różanystok, Balinka, Augustów, Augustów Port, Szczepki i Płociczno k. Suwałk. Na tej linii w budowie jest peron w Dąbrowie Białostockiej, a na
PRZECZYTAJKonstrukcja stalowa zabytkowej nastawni w Bytomiu zostanie oczyszczona i odmalowana. Wykonana będzie renowacja elewacji i dachu. Okna i drzwi zostaną wymienione na nowe. We wnętrzu obiektu przeprowadz
PRZECZYTAJIch uzupełnieniem jest budowa 5 parkingów przy przystankach Kleszczele, Repczyce Zalew i Augustów Port oraz stacjach w Bielsku Podlaskim i Sidrze. Łączny koszt prac w ramach programu przystankowego w
PRZECZYTAJprojektowej. Dodatkowo powstanie 5 parkingów przy przystankach Kleszczele, Repczyce Zalew i Augustów Port oraz przy stacjach w Bielsku Podlaskim i Sidrze. Łączny koszt prac w ramach programu przystankowego
PRZECZYTAJprzewozów towarów. Dzięki inwestycjom zrealizowanym przy pomocy środków unijnych poprawił się dostęp do portów morskich w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu. Sprawny przewóz towarów jest możliwy dzięki
PRZECZYTAJdebatach – „Polskie porty morskie” (7 maja, godz. 16.30-18.00) oraz „Budownictwo – czas wyzwań” (8 maja, godz.13.30-14.30). Tematami będą m.in. znaczenie inwestycji kolejowych w portach morskich dla rozwoju
PRZECZYTAJUkończyliśmy przebudowę hali peronowej na stacji Bytom. Obiekt już zachwyca, choć nie jest jeszcze udostępniony podróżnym. Hala ma nowy dach z blachy cynkowo-tytanowej i historyczne przeszklenia. Jej
PRZECZYTAJTowarowa codziennie kursuje ok. 50 pociągów z ładunkami w kierunku Kielc, Krakowa, Łodzi, Warszawy i portów morskich. Dzięki wymianie urządzeń sterowania ruchem kolejowym, sieci trakcyjnej i rozjazdów oraz
PRZECZYTAJ