• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-kolejowy-w-przemyslu-grand-prix-to-kolejna-nagrodzona-inwestycja-plk-sa-10267

Most kolejowy w Przemyślu Grand Prix. To kolejna nagrodzona inwestycja PLK SA

04.12.2024

za blisko 70 mln zł netto w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”, współfinansowanego ze środków z UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Efektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-gotowa-na-listopadowe-i-zimowe-wyjazdy-4430

Kolej gotowa na listopadowe i zimowe wyjazdy

31.10.2019

Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-gotowa-na-swiateczno-noworoczne-podroze-4043

Kolej gotowa na świąteczno-noworoczne podróże

20.12.2018

tygodniu i 24 godziny na dobę, działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mosty-kolejowe-w-krakowie-przyczolki-gotowe-3915

Nowe mosty kolejowe w Krakowie – przyczółki gotowe

12.09.2018

ustawiony był na specjalnej barce, którą manewruje holownik „Halny”. Zakończył się najtrudniejszy etap robót budowlanych. Popularna trasa pieszo-rowerowa, na Bulwarze Kurlandzkim, będzie ponownie dostępna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-na-swiateczny-szczyt-przewozowy-3682

Grupa PKP gotowa na świąteczny szczyt przewozowy

28.03.2018

i 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta, które zapewnia pasażerom wsparcie na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień oferuje pomoc np. poprzez organizację dojazdu do miejsca docelowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-na-swiateczne-wyjazdy-3570

Grupa PKP gotowa na świąteczne wyjazdy

22.12.2017

wsparcie podróżnych Całodobowo działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. CWK zapewnia pasażerom wsparcie w sytuacjach ewentualnego opóźnienia pociągu. Dotyczy to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-perony-na-stacji-w-katowicach-gotowe-2006

Wszystkie perony na stacji w Katowicach gotowe

02.09.2013

instalację wodociągową i przeciwpożarową, a także oświetlenie i sieć trakcyjną nad torami. Ostatnim etapem była rewitalizacja zachodniego odcinka przejścia pod torami tj. od schodów zachodnich prowadzących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-srednicowy-gotowy-pol-tysiaca-pociagow-wraca-od-poniedzialku-2002

Most średnicowy gotowy. Pół tysiąca pociągów wraca od poniedziałku

30.08.2013

dojazdowych za i przed mostem. Naprawa mostu została podzielona na dwa etapy. Zakończone prace to pierwsza część remontu obiektu. W kolejnym etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną objęte tory na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-widzew-pierwszy-nowy-peron-gotowy-2450

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

11.06.2014

realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-skierniewice-linia-kolejowa-gotowa-w-tym-roku-2780

Warszawa – Skierniewice: linia kolejowa gotowa w tym roku

23.04.2015

rzeką Utratą oraz w przejściu podziemnym na stacji w Pruszkowie. Za kilka dni rozpoczynamy ostatni etap prac konstrukcyjnych. Będziemy łączyć nową część przejścia z już istniejącym tunelem. Po tej operacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook