Wyniki wyszukiwania
odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJLinia od Toszka Północ do Starego Koźla, na której znajduje się wiadukt, to jedna z najważniejszych tras towarowych na Górnym Śląsku. Zapewnia transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego m.
PRZECZYTAJ. Największym wyzwaniem jest przewóz ponadnormatywnych elementów tarczy. To m.in. główny napęd o wadze 180 ton i najcięższy segment osłony – 153 ton. Wśród części ważących od 40 do 120 ton są też części
PRZECZYTAJprofilarka tłucznia oraz dynamiczny stabilizator toru (DTS). Łączna długość zestawu to ponad 65 metrów, a waga około 230 ton. W pierwszej kolejności podbijarka wyrównuje tor poprzez tzw. podbicie. Maszyna unosi
PRZECZYTAJczterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJprzejazd składów. Dwanaście przęseł o wadze 1440 ton, jest skrupulatnie przygotowywane do demontażu i transportu. W ostatni weekend dwa pierwsze, po 120 ton wagi, dźwig ściągnął na brzeg i zostały wywiezione
PRZECZYTAJpołączono w jednej maszynie dla lepszej wydajności i jakości prac. Pojazd o ponad 34 m długości i wadze 144 ton potrafi w ciągu jednej godziny wyregulować wraz ze stabilizacją 800 m toru. Nowy sprzęt zapewni
PRZECZYTAJtubingów potrzebnych do budowy tuneli ok. 10 ton– waga dużego tubingu 83 tony – waga dużego pierścienia (8 tubingów) ok 6 ton – waga małego tubingu 41 ton – waga małego pierścienia (6 tubingów i „klucz”) 100
PRZECZYTAJściągnął na barkę ostatni element dotychczasowego mostu kolejowego. W sumie 12 przęseł o łącznej wadze niemal 1500 ton - tyle stali odzyskano ze starej konstrukcji, łączącej brzegi Wisły w Krakowie. Wszystkie
PRZECZYTAJtarczy TBM. Wkrótce rozpocznie się montaż najważniejszego elementu maszyny tj. głowicy skrawającej o wadze ok. 270 ton. Ten element przez kilka tygodni był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm składany i
PRZECZYTAJ