Wyniki wyszukiwania
zakończeniu prac peron będzie wyższy, co zapewni podróżnym łatwiejsze wsiadanie do pociągów. Powstanie 150-metrowa wiata, która architektonicznie będzie nawiązywać do budynku nowego dworca. Nowa winda z przejścia
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Zaletą żurawia MULTI TASKER KRC 1200 jest wielozadaniowość. Posiada duży udźwig, bo aż 150 ton oraz wysięg umożliwiający montaż i demontaż elementów o wielkich gabarytach. Maszyna spełnia wymogi
PRZECZYTAJwykonanie prac budowlanych. W przyszłym roku podróżni skorzystają z dwóch nowoczesnych peronów o długości 150 metrów, odpowiednio wysokich, by ułatwić wsiadanie do pociągów. – W Brzezinach, podobnie jak w Dębskiej
PRZECZYTAJlinii kolejowej wyrównywany jest teren i zabezpieczane nasypy. Dwa perony jednokrawędziowe o długości 150 metrów wyposażone będą w ławki, wiaty, informację pasażerską, oświetlenie. Osobom o ograniczonych
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie, a także przeszklone gabloty z rozkładem jazdy i przydatnymi komunikatami. Długie na 150 m platformy będą wyposażone w antypoślizgową nawierzchnię. Z myślą o osobach niewidomych ułożone zostaną
PRZECZYTAJpostawionych w Herbach Nowych. W woj. śląskim rowerzyści mogą korzystać z ponad 1000 stojaków na ponad 150 stacjach i przystankach. W województwie dolnośląskim w ubiegłym roku zostało zamontowanych 100 stojaków
PRZECZYTAJwymieniono tory oraz przebudowano 112 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów o długości od 50 do 150 m – m.in. w Jedlinie Zdroju tzw. Olszyniec, Jugowicach i Lubachowie. Sprawny ruch pociągów umożliwią
PRZECZYTAJjednoczesnym uwzględnieniu planowanej szprychy CPK. Szacowana wartość dokumentacji dla tego odcinka to ok. 150 mln zł. Łącznie na opracowanie dokumentacji projektowej dla linii Tomaszów Mazowiecki - Skarżysko-Kamienna
PRZECZYTAJprzykryje łącznie 8 peronów. Zadaszenie stacji osiągnie powierzchnię 35 000 m2 – 200 m długości i 150 m szerokości (pięć boisk piłki nożnej). Równolegle do budowy zadaszenia i peronów prowadzone są roboty
PRZECZYTAJwspółfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycje za nieco ponad 150 mln zł zwiększają atrakcyjność trasy z Krakowa do Bielska Białej. Oprócz budowy łącznicy w Kalwarii
PRZECZYTAJ