Wyniki wyszukiwania
ZDJĘCIOWA Projekt ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PRZECZYTAJtorów, sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania, mostów i wiaduktów. Komfortowe stacje i przystanki W ramach inwestycji dla potrzeb podróżnych zmodernizowano kilkanaście stacji i przystanków, To m.in. Jelenia
PRZECZYTAJLipusz - Bytów” pozwoli na powrót pociągów z Bytowa, przez Lipusz i Kościerzynę do Trójmiasta. W ramach dokumentacji przygotowawczej szczegółowo przeanalizowany będzie zakres przebudowy torów między Lipuszem
PRZECZYTAJć na przystankach w Rogoźnicy, Zaczerniu i Miłocinie. Inwestycja w Rzeszowie, realizowana jest w ramach Krajowego Programu Kolejowego, projekt: „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych
PRZECZYTAJdo najmłodszych oraz kolejny cykl warsztatów dla instruktorów ośrodków nauki jazdy. To działania w ramach kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Prowadzona od dwunastu lat akcja przypomina
PRZECZYTAJmiejscowości wzdłuż nowej linii zyskają dostęp do wygodnej komunikacji. Według przeprowadzonych w ramach studium analiz, realizacja projektu umożliwi wygodne i bezpieczne podróżowanie na trasie Kraków –
PRZECZYTAJpasażerskiej na stacjach i przystankach między Poznaniem a Wronkami oraz Słonicami a Szczecinem Dąbie.W ramach projektu wybudowana zostanie także nowoczesna sieć teletransmisyjna kolejowej radiołączności. Zapewni
PRZECZYTAJdyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. – Jestem przekonany, że projekty, które będę realizowane w ramach przedsięwzięcia BRIK, pomogą przestawiać polską infrastrukturę kolejową na zupełnie nowe tory – dodaje
PRZECZYTAJami bezpieczne przejścia przez linię kolejową zapewni budowa 8 dodatkowych przejść pod torami. W ramach inwestycji na odcinku Trzebinia – Krzeszowice , poza wiaduktem w Krzeszowicach, będą podobne obiekty:
PRZECZYTAJremont 46 i przebudowa 24 obiektów inżynieryjnych. Projekt jest największą inwestycją finansowaną w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Jego całkowita wartość w Krajowym Programie Kolejowym to
PRZECZYTAJ