Wyniki wyszukiwania
12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej
PRZECZYTAJprzeprawy w pętli rzeki Bóbr w Kotlinie Marciszowskiej między Sędzisławem a Marciszowem są już przygotowane do kluczowych prac. Kolejowa infrastruktura została zdjęta, a konstrukcja mostów uniesiona, tak
PRZECZYTAJ, wyższe perony, ułatwią wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Dla oczekiwanego komfortu podróży przygotowano m.in. wiaty, ławki i jasne, energooszczędne oświetlenie. Osoby mające trudności z poruszaniem
PRZECZYTAJtablice z czytelnym oznakowaniem i gabloty z rozkładami jazdy. Dla osób niewidomych i niedowidzących przygotujemy ścieżki naprowadzające na powierzchni peronu. Program przystankowy w województwie łódzkim W w
PRZECZYTAJszerokości 7 metrów, po jednym pasie w każdą stronę. Piesi korzystają z chodnika, rowerzyści – z przygotowanej dla nich ścieżki. Wiadukt to element większej całości – wraz z dwupoziomowym skrzyżowaniem zbudowano
PRZECZYTAJwojewódzka 631). Prace wymagają zmian w organizacji ruchu drogowego od 15 do 19 maja. Dla kierowców przygotowane zostały objazdy. Do Wieliszewa, od strony Zegrza, będzie trasa ulicą Warszawską (droga krajowa
PRZECZYTAJsię rozbiórka starej przeprawy. Zdemontowano pierwsze z trzech stalowych przęseł. Obok mostu przygotowano elementy nowej konstrukcji kratownicowej. Każde przęsło nowej przeprawy liczy około 55 metrów
PRZECZYTAJprzebudowy kolektora na ulicy Kaczeńca przy stacji Warszawa Wawer. Wykonawca i zarządca drogi przygotowali objazdy dla mieszkańców. Prace w tym miejscu potrwają około 3 miesięcy. Dla podróżnych dostępna
PRZECZYTAJrozpoczną się od rozbudowy przyczółków i podpór. Takie rozwiązanie pozwoli „rozsunąć” obecne przęsła i przygotować między nimi miejsce dla nowej konstrukcji. Wykorzystywane obecnie kratownicowe przęsła mostu zostaną
PRZECZYTAJnajczęściej zajmują tylko jeden tor. Stare rozjazdy i przylegające do nich tory są demontowane, a na przygotowanym podtorzu, szybko można ułożyć nowe. Technologia blokowa została wykorzystana m.in. przy montażu
PRZECZYTAJ