Wyniki wyszukiwania
dojazdu do Lublina i Łukowa – powiedział Robert Gmitruczuk, Wicewojewoda Lubelski. – Inwestycja prowadzona na odcinku linii Lubartów – Parczew zwiększa atrakcyjność i dostępność kolei na Lubelszczyźnie
PRZECZYTAJlat osiemdziesiątych ma ograniczenia. Nowe rozwiązanie da dyżurnym ruchu dodatkowe możliwości prowadzenia pociągów. Będą działać szybciej i z większym zabezpieczeniem. Pociągi będą mogły przejechać przez
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi pociągów na stacjach. Wykonawca prowadzi też roboty ziemne i wzmacnianie podłoża. Równolegle postępuje budowa sieci trakcyjnej. Ustawiono
PRZECZYTAJwłaściwą modernizacją skróci czas całego zadania. Roboty przygotowawcze, warte 20 mln zł netto, prowadzą firmy Trakcja i RACY. Na potrzeby realizacji inwestycji od Lasów Państwowych przejęliśmy część działki
PRZECZYTAJStacja Ostróda zmieni się dla podróżnych
04.08.2023
rozjazdów, sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększy możliwości sprawnego prowadzenia ruchu na stacji i linii kolejowej. Wzmocniona zostanie konstrukcja kamienno-ceglanego mostu nad
PRZECZYTAJkorzystają już z nowych peronów w Sidrze, Różanymstoku, Gliniszczach i Szczepkach. W tych miejscach prowadzone są jeszcze ostatnie prace np. przy modernizacji przejazdów kolejowo-drogowych. Roboty o różnym
PRZECZYTAJodcinku Jarocin – Żerków na linii kolejowej nr 281” z wykonawcą – ZRK DOM Sp. z o.o. Prace będą prowadzone w formule „projektuj i buduj” za łącznie ok. 7,5 mln zł (wartość prac w Żerkowie to ok. 3,8 mln
PRZECZYTAJprzystanku Grudziądz Śródmieście (linia kolejowa nr 208 Działdowo – Chojnice), gdzie aktualnie prowadzone są odbiory techniczne nowej infrastruktury. Przystanek powstał w rejonie wiaduktu drogowego w ciągu
PRZECZYTAJKolej w Lubuskim na dobrych torach
11.12.2024
zmiany w ruchu na jednotorowej trasie, prace warte ok. 60 mln zł ze środków budżetowych i własnych, prowadzimy etapami, a obecnie realizowany zakres planujemy zakończyć już do końca br. Przygotowujemy także
PRZECZYTAJ„natryskiwanie” betonu na ściany. Obudowa urządzenia tworzy przestrzeń umożliwiającą bezpieczne prowadzenie ruchu kolejowego bez dodatkowych osłon toru, co w efekcie do minimum ogranicza zmiany w komunikacji
PRZECZYTAJ