Wyniki wyszukiwania
r. w 9 przypadkach kolejarze wstrzymywali ruch pociągów, w tegoroczne 57 razy, a 87 ograniczali prędkość pociągów. System żółtych naklejek na przejazdach kolejowo-drogowych wykorzystujemy ponad rok. Naklejki
PRZECZYTAJi nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJzgłoszeń z wykorzystaniem #ŻółtejNaklejkiPLK. Wśród tych zgłoszeń 134 razy zastosowano ograniczenie prędkości pociągów i polecenie ostrożnej jazdy, natomiast w 119 przypadkach by nie doszło do tragedii, wstrzymano
PRZECZYTAJzgodnie z harmonogramem. Dzięki modernizacji zwiększy się przepustowość linii, a dostosowanie jej do prędkości 160 km/h znacznie skróci czas przejazdu m.in. na trasie Katowice – Kraków. Przebudowa stacji i
PRZECZYTAJpodróże z Łodzi do Zduńskiej Woli i Sieradza Po modernizacji 42-kilometrowego odcinka linii nr 14 prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży między Łodzią Kaliską
PRZECZYTAJmostów, o nowoczesnej konstrukcji, na których znajdą się cztery tory kolejowe. Pociągi pojadą z prędkością do 100 km/h. Pierwszy powstanie most wschodni, położony najbliżej mostu Kotlarskiego. Po przeniesieniu
PRZECZYTAJmiędzy stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do ok. półtorej godziny. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych
PRZECZYTAJbędą szybsze. Infrastruktura kolejowa zostanie dostosowana do wymogów, by pociągi mogły jeździć z prędkością do 200 km/h. Na ponad 70 km będą nowe tory i sieć trakcyjna. Przebudowanych zostanie 8 mostów
PRZECZYTAJnajszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 1,5 h. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych
PRZECZYTAJkonieczności jazdy przez Gniezno i Inowrocław. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi przejadą z prędkością 160 km/h. Pozwoli to na osiągnięcie czasu przejazdu z Poznania do Warszawy na poziomie ok. 2:20
PRZECZYTAJ