Wyniki wyszukiwania
szy dostęp do pociągów. Dostępność na stacji zwiększy również dodatkowe przejście pod torami. W połowie przyszłego roku, dwa bezkolizyjne obiekty będą udogodnieniem dla podróżnych kolei i mieszkańców.
PRZECZYTAJCEF – „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na połowę 2022 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Wyłączną
PRZECZYTAJul. Gołębiowskiej oraz na ul. Żółkiewskiego. Przywrócenie ruchu pociągów do Radomia zaplanowano na połowę czerwca. Po uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych najszybsze pociągi pasażerskie z Warszawy
PRZECZYTAJZ Krakowa do Skawiny najszybciej koleją
06.11.2020
Inwestycja „Prace na linii klejowej nr 94 na odcinku Kraków Płaszów – Skawina – Oświęcim” zakończy się w połowie 2021 roku. Projekt za przeszło 250 mln zł, finansowany z budżetu państwa, to kolejny projekt sprzyjający
PRZECZYTAJszlakach, stacjach i mostach Roboty na liniach kolejowych do Wisły Głębce i Cieszyna rozpoczęły się w połowie marca. Inwestycja jest realizowane zgodnie z planem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz wykonawcy
PRZECZYTAJInwestycja o połowę skróci to czas podróży z Opola do Kędzierzyna /z 50 do 25 min./. Zwiększy się przepustowość linii. Więcej pociągów towarowych szybciej i sprawniej przewiezie ładunki. Podróżni już
PRZECZYTAJCEF – „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na połowę 2022 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Wyłączną
PRZECZYTAJJasionka, co wpisuje się w plany budowy Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej. Po zakończeniu inwestycji w połowie 2021 r. będą uzyskiwane certyfikaty i zezwolenia na eksploatację linii pociągami elektrycznymi.
PRZECZYTAJ650-tonowej maszyny TBM - mechanicznego kreta o 8,76 m średnicy i 95 m długości. Dojechała ponad połowa wszystkich ciężkich elementów. W kolejnych dniach od producenta z Niemiec do Polski wyruszą ostatnie [...] TBM, która będzie drążyła tunel w stronę stacji Łódź Fabryczna. Drążenie tuneli rozpocznie się w połowie 2020 r. Zakończenie inwestycji planowane jest do 2022 roku. Inwestycja zwiększy przepustowość łódzkiego
PRZECZYTAJrozpocznie się wywieszanie sieci. Drugim torem pomiędzy Czachówkiem a Warką pociągi mają pojechać w II połowie tego roku. Od października 2019 roku pociągi już jeżdżą pierwszym nowym torem. Z nowych peronów przy [...] Wykonawca wzmacnia grunt i nasypy pod budowę toru na pozostałych fragmentach trasy. Wbił już ponad połowę pali, które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne [...] Czachówkiem i Warką przewidywane jest w IV kwartale 2020 roku, a pomiędzy Warką i Radomiem w II połowie 2021 roku.
PRZECZYTAJ