• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-tunelu-list-otwarty-169

Remont tunelu-list otwarty

24.01.2007

remontu do 31 maja 2007 roku. Jednocześnie domagano się zaakceptowania dodatkowych kosztów na kwotę 4,5 mln zł. 18 grudnia 2006 roku miały pojechać przez tunel pociągi. Warunkiem była zgoda PLK na żądania wykonawcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

Terespola. Zadanie realizowane będzie w latach 2007 – 2013. Koszt modernizacji II Etapu to około 271 mln euro . Źródła finansowania: grant ISPA – 75%, dotacja budżetowa – 25%.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-w-wielkopolsce-nowe-polaczenia-i-dogodniejsze-podroze-7942

Kolej Plus w Wielkopolsce – nowe połączenia i dogodniejsze podróże

27.01.2023

ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 10 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-bedzie-polaczenie-bielska-bialej-ze-skoczowem-8789

Kolej Plus: będzie połączenie Bielska-Białej ze Skoczowem

28.09.2023

z Bielska do Cieszyna dojazd zajmie niecałą godzinę. W ramach projektu o szacowanej wartości 350 mln zł netto przebudowany będzie odcinek linii kolejowej o długości 22 km. Odnowienie linii kolejowej umożliwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-podlaskie-rok-2023-dobry-dla-kolei-9246

Województwo podlaskie – rok 2023 dobry dla kolei

11.01.2024

prac prowadzonych dotychczas w ramach Programu Przystankowego w województwie podlaskim to ponad 21 mln zł. „Rządowy program budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 - 2025” przyczynia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

opracowanie „Dokumentacji projektowej dla Poznańskiego Węzła Kolejowego”. Na nasze zlecenie, za blisko 39 mln zł (netto) ze środków budżetowych, BBF Sp. z o.o. przygotuje dokumentację projektową, która szczegółowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-do-kolei-w-mielcu-chorzelowie-i-strzyzowie-6648

Bliżej do kolei w Mielcu, Chorzelowie i Strzyżowie

01.02.2022

lutego br. umowy z wykonawcami na zaprojektowanie i zrealizowanie prac o łącznej wartości blisko 9 mln zł netto. – Budowa nowych przystanków w Mielcu, Chorzelowie i Strzyżowie w ramach Programu Przystankowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-grudniu-pojedziemy-pociagiem-z-lublina-do-lukowa-6416

W grudniu pojedziemy pociągiem z Lublina do Łukowa

26.11.2021

towarowych. Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów – Parczew” to 90 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-wojewodztwo-lodzkie-kolej-pojedzie-szybciej-i-sprawniej-ze-slaska-do-portow-5314

Przez województwo łódzkie kolej pojedzie szybciej i sprawniej ze Śląska do portów

18.01.2021

Tarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo”. Wartość inwestycji to ponad 580 mln zł. Projekt jest w 85% dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-do-wygodnych-podrozy-koleja-z-otwocka-do-warszawy-5119

Bliżej do wygodnych podróży koleją z Otwocka do Warszawy

02.11.2020

Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer wynosi 6,9 mln zł netto. Wykonawcą jest konsorcjum firm Biuro Realizacji Inwestycji Koltech Inwestor Sp. z o.o. oraz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...29303132333435363738...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 331 do 340 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook