Wyniki wyszukiwania
uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi dalekobieżne pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Zmodernizowana trasa zapewni lepsze warunki przewozu towarów ważną częścią
PRZECZYTAJprzez granicę będzie szybszy i sprawniejszy – po torach będzie mogło kursować więcej pociągów z prędkością do 60 km/h. Stacje towarowe będą mogły przyjmować i obsługiwać cięższe i dłuższe pociągi o naciskach
PRZECZYTAJdolnośląskiego – Wrocław. Inwestycja między Czempiniem a Dolnym Śląskiem umożliwi zwiększenie prędkości składów pasażerskich do 160 km/h na całej trasie między Poznaniem a Wrocławiem. Po uzyskaniu wymaganych
PRZECZYTAJInwestycja zakłada dostosowanie torów, do poruszania się po nich dłuższych i cięższych składów z prędkością do 120 km/h i pozwoli w pełni wykorzystać potencjał portów w Szczecinie i Świnoujściu. Obecnie
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem. Przebudowane tory i wymieniana sieć trakcyjna umożliwią jazdę pociągów z prędkością do 100 km/h. Modernizacja stacji obejmuje też pobliskie wiadukty. Konstrukcje są odnawiane i wzmacniane
PRZECZYTAJskraca się czas prac, dzięki czemu zaraz po ich zakończeniu, pociągi mogą jechać bez ograniczeń prędkości. – Nowoczesne maszyny gwarantują szybsze tempo prac. Dla pasażerów pociągów i przewoźników towarowych
PRZECZYTAJminut, (skrócenie z ok. 50 do ok. 40 minut). Zmodernizowane tory i urządzenia pozwolą zwiększyć prędkość ze 120 do 160 km/h. Inwestycja zapewni też sprawniejsze przewozy towarowe na terenie i przez województwo
PRZECZYTAJane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe, Efektem tych prac jest: podniesiona prędkość jazdy pociągów, a co za tym idzie skrócony czas przejazdu, a także bezpieczniejsze i sprawniejsze
PRZECZYTAJPodlasiu. Pociągi osobowe na liniach Białystok-Bielsk Podlaski i Siemiatycze-Hajnówka pojadą z prędkością 120 km/h, a na odcinku Lewki-Hajnówka 100 km/h. Modernizacja linii kolejowych na południu województwa
PRZECZYTAJjazdy. Efektem realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie zwiększenie prędkości między Poznaniem a Szczecinem do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu najszybszych pociągów o ok.
PRZECZYTAJ