Wyniki wyszukiwania
Celem prac jest poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Prędkość pociągów na obiekcie zwiększy się z 40 km/h do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu i zwiększy przepustowość. Przez most przejeżdżać będą
PRZECZYTAJ26 listopada 2024 r. w Nowej Suchej, kierujący ciężarówką celowo zlekceważył sygnalizację świetlną i opadające rogatki na przejeździe kolejowo-drogowym. Wyłamał rogatkę wjazdową, wjeżdżając na przejaz
PRZECZYTAJWiadukt zapewni bezkolizyjny przejazd pociągów z Warszawy Zachodniej w kierunku Warszawy Głównej, nad dalekobieżną linią średnicową. Badania z udziałem lokomotywy potwierdziły, że wiadukt jest przysto
PRZECZYTAJDnia 24 kwietnia 2008 r. w Hotelu Le Meridien Bristol w Warszawie odbyło się spotkanie klubowe Construction Club "Lokomotywa ruszyła-szanse i perspektywy dla inwestorów i samorządów" poświęcone modern
PRZECZYTAJNa Centralnej Magistrali Kolejowej, łączącej Warszawę m.in. z Krakowem i Katowicami, postępuje modernizacja wiaduktów kolejowych w Budkowie, Stawowicach i Solcu. Przebudowa obejmuje dwa mosty nad Opoc
PRZECZYTAJNa Centralnej Magistrali Kolejowej na jednym z dwóch torów szlaku Opoczno Południe - Pilichowice kończy się pierwszy etap modernizacji mostów i wiaduktów. W pierwszej połowie lipca planowane jest przy
PRZECZYTAJKończy się modernizacja 16 obiektów inżynieryjnych, w tym 4 mostów i 2 wiaduktów na jednym torze 16 km szlaku Pilichowice – Olszamowice na CMK. Wcześniej prace zakończono na sąsiednim torze, na którym
PRZECZYTAJNa CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
Postępują prace przy budowie 4 wiaduktów, które zastąpią przejazdy w poziomie szyn w woj. świętokrzyskim i łódzkim. M.in. dzięki tym obiektom pociągi będą mogły zwiększyć prędkość powyżej 200 km/h ora
PRZECZYTAJEfektem prac będzie sprawniejszy i szybszy przejazd pociągów przez stację. Po uzyskaniu odpowiednich certyfikatów, pociągi pojadą w 2020 r. z prędkością 160 km/h (przed pracami V=120 km/h). Docelowo p
PRZECZYTAJSzlifowanie szyn w torze nr 1 i 2 oraz rozjazdów na całej 224-kilometrowej trasie od Grodziska Mazowieckiego do Zawiercia jest elementem dostosowania CMK do najwyższych prędkości na polskiej sieci kol
PRZECZYTAJ