Wyniki wyszukiwania
Śląskie, Katowice Muchowiec, Mysłowice, Brzeziny Śląskie, Piekary Śląskie Szarlej do obsługi dłuższych pociągów towarowych, do 750 m. Propozycje wpracowane w ramach studium będą konsultowane z przewoźnikami
PRZECZYTAJCegielskiego w Poznaniu w 1963 roku. W Polskich Liniach Kolejowych przez 30 lat był częścią Specjalnego Pociągu Ratownictwa Technicznego. Służył jako szatnia dla zespołu do usuwania skutków zdarzeń na sieci kolejowej
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska)
PRZECZYTAJmy perony, zmienimy ich lokalizację lub wybudujemy nowe przystanki. Pasażerowie będą wsiadać do pociągów bezpieczniej i wygodniej – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJdrogowym i kolejowym oraz usprawni komunikację w mieście. Realizacja zadania zapewni sprawny dojazd pociągów i samochodów do gdańskiego portu. Prace na liniach do portów realizowane są przy współfinansowaniu
PRZECZYTAJnależy wysłać pomoc. Ma także możliwość szybkiego łącza z kolejarzami, którzy mogą wstrzymać ruch pociągów na linii. Trzeci numer to numer awaryjny, na który można zgłaszać usterki. W kampanii Bezpieczny
PRZECZYTAJdzięki numerom telefonów umieszczonych na żółtej naklejce PLK. W 167 przypadkach wstrzymany był ruch pociągów, co prawdopodobnie pozwoliło uniknąć niebezpiecznych zdarzeń. Stałym elementem poprawy bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprzy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa podróżnych. System wykorzystuje informacje o kursowaniu pociągów z rozkładu jazdy i uwzględnia ewentualne zmiany w przejazdach. Dzięki czujnikom ruchu system „wyczuwa”
PRZECZYTAJCoraz widoczniejsza jest żelbetowa konstrukcja pod torami. Ciężki sprzęt pracuje obok kursujących pociągów. Wartość inwestycji to blisko 31,1 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest pod koniec 2022
PRZECZYTAJCegielskiego w Poznaniu w 1963 roku. W Polskich Liniach Kolejowych przez 30 lat był częścią Specjalnego Pociągu Ratownictwa Technicznego. Służył jako szatnia dla zespołu do usuwania skutków zdarzeń na sieci kolejowej
PRZECZYTAJ